روزانه های سینمایی

روابط عمومی سینما ۲۴ به انتقادها پاسخ داد

در پی پاره ای از انتقادها به عرضه فیلم گرگ وال استریت، روابط عمومی موسسه سینما ۲۴ با صدور اطلاعیه ای به فضا سازی های اخیر جواب داد. روزانه های سینمایی جوابیه موسسه فوق را به نقل از تابناک منتشر می کند.

به دیده ها اعتماد کنیم

۱- نسخه دوبله شده فیلم “گرگ وال استریت“، با نظارت شرکت تهیه کننده و کارگردان فیلم جهت اکران و عرضه در کشورهای اسلامی تهیه گردیده و در اصل نسخه دومی از فیلم مذکور می باشد که کاملا با نسخه قبلی آن متفاوت است.

حقوق ویدئویی این اثر توسط موسسه مذکور از نماینده خاور میانه(ایگل) کمپانی تولید کننده خریداری شده است. در نتیجه نسخه عرضه شده قابل مقایسه با فیلم اکران شده در کشورهای غربی نبوده و نسخه ای است که در کشورهای اسلامی اکران شده است.

همچنین دوبله فیلم به همراه موارد اصلاحی اعمال شده توسط معاونت محترم نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساختاری کاملا منسجم و قابل قبول برای مخاطب را در این فیلم ایجاد نموده است.

۲- نسخه دوبله شده “گرگ وال استریت” فیلمی در نقد ثروت و قدرت بوده و مخاطب را با زد و بندهای اقتصادی و زوایای پنهان سلطه طلبی و استکباری وال استریت آشنا می نماید.

۳ – شایسته است منتقدین محترم قبل از ارائه و مکتوب نمودن نقدهای یکطرفه نسبت به تماشای آثار عرضه شده اقدام نموده و فعالان حوزه فرهنگی را به سودجویی، منفعت طلبی، و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به سهل انگاری متهم ننمایند.

۴ – ای کاش دوستان منتقد بجای محاکمه نمودن فعالان شبکه نمایش خانگی، از خود می پرسیدند چرا نسخه اصلی فیلم “گرگ وال استریت” با زیرنویس فارسی به راحتی در خیابان های شهر فروخته می شود و این امر چه اثرات مخربی بر نسل جوان کشور برجای می گذارد؟

در پایان همه دوستان را به نقد منصفانه و ارائه تصویر واقعی از وضعیت رخدادها توصیه می نماییم.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲۰ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • این خبر به نظرم جالب آمد :
    جولیا رابرتز پروژه ساخت فیلم سینمایی Batkid را به عنوان کارگردان ، تهیه کننده و بازیگر کلید زد . این فیلم ماجرای واقعی تحقق یک رویای کودکانه است! زمانی که بنیاد خیریه جهانی “تحقق یک رویا” متوجه شد بزرگترین آرزوی یک پسربچه پنج ساله مبتلا به سرطان خون این است که دستیار بتمن باشد دست به کار شد و روز ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳ شهر سانفرانسیسکو را قرق کرد! پدر و مادر ملیس اسکات به او لباس خفاشی محبوبش را پوشاندند و به خیابان بردندش . در خیابان بتمن سراغ بت کید آمد و از او خواست در مبارزه با جنایتکاران و نجات شهر به او کمک کند . آنها با ژوکر و پنگوئن و چند شخصیت بد دیگر کامیک های بتمن جنگیدند و یک پیام ویدئویی هم از طرف باراک اوباما دریافت کردند و در پایان روز کلید طلایی شهر را از شهردار گرفتند . و حالا جولیا رابرتز می خواهد داستان تلاش هایی که در پشت صحنه برای تحقق این رویا انجام گرفته را به فیلم در بیاورد . ملیس اسکات آخرین بار روز ۸ آوریل ۲۰۱۴ در لباس خفاشی اش و همراه با بتمن در مراسم افتتاحیه یک استادیوم بیسبال دیده شده و در حال حاضر هیچ خبری درباره وضعیت سلامتش در دست نمی باشد .(منبع خبرگزاری فارس)

    • آقای فروتن ، ممکن است خبرگزاری فارس هم این خبر را کار کرده باشد اما بنده از چند منبع مختلف استفاده کرده و متن را خودم تنظیم کرده ام . (منابع : کافه سینما – ویکیپدیا – و یک سایت آمریکایی که خبر مربوط به ۸ آوریل را کار کرده بود و به علت داشتن تصاویر نامناسب از ذکر نام آن معذور هستم!)

  • حقوق ویدیویی که میگویید حال آدمو بهم میزنید…پس اون جریمه هایی که گاه و بیگاه از داراییهای مسدود شده ی ایران درسطح بین الملل بخاطر عدم رعایت کپی رایت فیلمها و انیمیشنها توسط ویدئورسانه ها، کم میشه بخاطر شاباش عروسی عمه اوباماست؟!

  • با سلام.جناب آقای مطلع خواهشمند جهت تنویرافکار عمومی ،رای های صادره در این زمینه،شرکت ها یا افراد متخلف،مبالغ کسر شده را اعلام فرمایید. بدیهی است هرگونه برداشت از داراییهای بلوکه شده کشور مان،منوط به وجود شاکی ،برگزاری دادگاه و صدور رای می باشد.

    • با سلام به روابط عمومی شرکت هنراول
      شما خودتان را عصبانی نکنید این آقای مطلع هر از چند گاهی انگار می آید تا فضای سایت را ملتهب کند…
      متاسفانه همیشه هم شما و موسسه تان را هدف میگیرد…

    • روابط عمومی عزیز نظرتون رو در مورد نطق “کامران ملک مطیعی” که لینکش در کامنت بالا هست رو خواستارم

      • واقعا شما حرفای این آدما رو گوش میکنید ؟؟؟
        درسته که ایشون پسر یکی از بازیگران طنز مرحوم سینما و تلویزیون ایرانند و خود شان هم یک اثر طنز در کارنامه هنریشان دارند ولی به نظر من اگر به جای برنامه های اینان برنامه های بی بی سی و من و تو و voa را نگاه کنید بازم نسبت به این شبکه ها برتری دارند…

        • بنده کاری با VOA و BBC و Manoto ندارم.دوست عزیز بنده فقط خواستم صحت و سقم خبر رو بدونم.مطمئن باشید جز گیرنده دیجیتال ایکس ویژن چیز دیگری در خانه ندارم که به ضد انقلابین گوش کنم.با تشکر از آقای فروتن که دلسوزانه این وب رو اداره می کنند که شاهد پیشرفت هرچه بیشتر شبکه نمایش خانگی باشیم.

  • روابط عمومی هنر اول
    چرا کیفیت تصویر برخی فیلمهای سینمایی ایرانی که از موسسه سینما ۲۴ پخش مشود (تجریش ناتمام، زندگی مشترک….) از سایر محصولات پخش شده (با کیفیت فیلمهای امروز، آذر، شهدخت، پنجاه قدم آخر و…مقایسه کنید) در شبکه ویدیویی پایین تر است؟

  • جناب فروتن عزیز
    آیا اطلاع دارید چه بر سر موسسه مه آب آمده است؟ مدتی است که این موسسه فعالیتی ندارد. برای تهیه ی آثار قدیمی که از این موسسه پخش شده چه باید کرد؟

  • با سلام خدمت دوستان عزیز وزحمتکش پخش هنر اول.خدا را شکر مشکل فیلم جیب بر خیابان جنوبی برای ورود به شبکه نمایش خانگی حل شده.اگر امکان داردتاریخ توزیع این فیلم را اعلام کنید.بسیار ممنون میشوم

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید