روزانه های سینمایی
فکرشو می کردی؟

فکرشو می کردی؟

بده و بستان تلویزیون و شبکه نمایش خانگی در زمینه نمایش تولیدات و محصولات یکدیگر چند ماهی است به خوب و خوشی شروع شده است. اگر پیش از این ویدیو محملی برای بازپخش آثار تلویزیونی بود؛ حالا نوبت به تلویزیون رسیده است تا مجموعه های پرمخاطب نمایش خانگی را که با ضوابط پخش سیما سازگاری دارند، انتخاب و به نمایش عمومی بگذارند.

بعد از پخش مجموعه « ساخت ایران» از شبکه آی فیلم نوبت به نمایش مجموعه دیگری از تولیدات نمایش خانگی در تلویزیون رسیده است. به موجب این گزارش؛ بینندگان شبکه نسیم امشب جمعه ششم تیر ماه قسمت دوم از مجموعه مستند- نمایشی « شام‌ایرانی» را از سیما مشاهده خواهند کرد.

روزانه های سینمایی ماهها قبل از زبان یکی از مدیران موسسه سینما ۲۴ خبر فروش مجموعه مزبور را به تلویزیون داده بود. خاطر نشان می سازد؛ موسسه سینما ۲۴ به عنوان تولید کننده مجموعه “شام ایرانی” ار سال گذشته در سری جدید شام ایرانی‌ صرفا به سراغ هنرمندان و ورزشکاران مرد رفته است . موسسه مزبور تولید این سری برنامه را از سال ۹۰ با اجرای بیژن بیرنگ و حضور جمعی از بازیگران زن سینما و تلویزیون آغاز کرده بود. در سال ۹۰ به محض توزیع سری اول برنامه شام ایرانی انتقاداتی از جانب بعضی محافل رسانه ای علیه برنامه مزبور مطرح شد و آن را تقلید صرف از یک برنامه مشابه در یک تلویزیون فارسی زبان ماهواره ای دانستند. بیژن بیرنگ در جواب به این انتقادات گفته بود، برند این برنامه به شبکه مورد نظر تعلق ندارد و چندین کشور دنیا همزمان به ساخت و نمایش مسابقه آشپزی با رویکردی شبه نمایشی پرداخته اند.

شبکه نسیم از هفته گذشته پخش قسمت هایی از “شام ایرانی” را آغاز کرده است که در آن رامبد جوان٬ اشکان خطیبی٬ مهدی پاکدل و سروش صحت بازی کرده بودند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید