روزانه های سینمایی

فیلم های اسکاری در «ویدیو آنلاین ها» چه می کنند!؟

از سال میلادی گذشته به محض انتشار نسخه سرقتی فیلم های روز و پر فروش سینمای جهان در اینترنت، سرویس های ویدیوی درخواستی نیز از قافله عقب نماندند و با شامه تیز خود بهترین ها را با دوبله اختصاصی بارگذاری کردند و در معرض خرید و تماشای کاربران خود قرار دادند.

مدیران این شرکت ها که حالا مدتی است تشکل و انجمنی هم برای خود دست و پا کرده اند، خوب می دانند که با توجه به منع موسسات ویدیو رسانه برای انتشار نسخه فیزیکی این فیلم ها، اگر شُل بجنبند و این دست و آن دست کنند، سایت های مرجع فیلم و سریال بازار را از دست آنها درمی آورند. به همین خاطر نسخه دوبله فیلم هایی که در اسکار ۲۰۱۷ در فهرست نامزدها قرار داشتند و بعضی از آنها موفق به دریافت جایزه هم شدند و به حق خود رسیدند، از مدتها پیش در سایت و اپلیکیشن «ویدیو آنلاین ها» در دسترس عموم قرار گرفته اند.

در این فهرست می توان فیلم هایی نظیر، زوتوپیا(انیمیشن)، ستیغ اره ای، ورود، مونا(انیمیشن)، کوبو و دو رشته (انیمیشن)، ۱۳ ساعت در جهنم بنغازی و دکتر استرنج را یافت و با هزینه ای اندک به تماشای استریم آنها پرداخت.

یادآور می شود، در بین فیلم های برنده جایزه اسکار، فقط فیلم «فروشنده» ساخته «اصغر فرهادی» است که بطور رسمی رایت آن خریداری شده و رسماً در شبکه نمایش خانگی و فضای مجازی منتشر شده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید