روزانه های سینمایی

تهدیدی که متوجه «عاشقانه» است

فاصله ده روزه بین توزیع اپیزودهای سریال «عاشقانه» و همچنین فاصله و گپ حدوداً یک ماهه بین توزیع آخرین قسمت از مجموعه در سال ۹۵ با اولین قسمت در سال آینده، مجموعاً به ضرر سریال و سبب خدشه در رابطه مخاطب با آن می گردد. معلوم نیست در شرایطی که هیچ سریال دیگری در شبکه توزیع نمی شود و میدان یکسره در قرق «عاشقانه» است، چرا تهیه کننده و شرکت پخش کننده محصول تن به چنین تصمیمی داده اند. «عاشقانه» می توانست خیلی زودتر راهی بازار شود و تا پایان سال قسمت اعظم آن توزیع شود.

طی مدتی که از توزیع نسخه فیزیکی و پخش اینترنتی اولین قسمت از مجموعه می گذرد، متاسفانه کمپین تبلیغی و واکنش رسانه ای خاصی در قبال مجموعه دیده نشده است و اگر عوامل سرمایه گذار مجموعه فکر عاجلی برای سردی و رخوت فضایی که پیرامون سریال ایجاد شده است نکنند، بیم شکست این مجموعه نمایشی می رود و سریالی به فهرست سریال های ناکام مانده شبکه افزوده می گردد. تهیه کننده سریال و سرمایه گذاران آن باید بدانند که صرف کنار هم قرارگرفتن ستاره های سینما و تلویزیون در یک مجموعه نمایشی تضمین کننده موفقیت آن نخواهد بود و به جز جذابیت و کشش داستان، بکار گیری تدابیر لازم برای معرفی سریال که از یک مدیر روابط عمومی کاربلد ساخته است و همچنین توزیع به قاعده آن، شرط لازم برای افزایش تدریجی شمار مخاطبان سریال و فراگیری آن است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید