فاصله ده روزه بین توزیع اپیزودهای سریال «عاشقانه» و همچنین فاصله و گپ حدوداً یک ماهه بین توزیع آخرین قسمت از مجموعه در سال ۹۵ با اولین قسمت در سال آینده، مجموعاً به ضرر سریال و سبب خدشه در رابطه مخاطب با آن می گردد. معلوم نیست در شرایطی که هیچ سریال دیگری در شبکه توزیع نمی شود و میدان یکسره در قرق «عاشقانه» است، چرا تهیه کننده و شرکت پخش کننده محصول تن به چنین تصمیمی داده اند. «عاشقانه» می توانست خیلی زودتر راهی بازار شود و تا پایان سال قسمت اعظم آن توزیع شود.
طی مدتی که از توزیع نسخه فیزیکی و پخش اینترنتی اولین قسمت از مجموعه می گذرد، متاسفانه کمپین تبلیغی و واکنش رسانه ای خاصی در قبال مجموعه دیده نشده است و اگر عوامل سرمایه گذار مجموعه فکر عاجلی برای سردی و رخوت فضایی که پیرامون سریال ایجاد شده است نکنند، بیم شکست این مجموعه نمایشی می رود و سریالی به فهرست سریال های ناکام مانده شبکه افزوده می گردد. تهیه کننده سریال و سرمایه گذاران آن باید بدانند که صرف کنار هم قرارگرفتن ستاره های سینما و تلویزیون در یک مجموعه نمایشی تضمین کننده موفقیت آن نخواهد بود و به جز جذابیت و کشش داستان، بکار گیری تدابیر لازم برای معرفی سریال که از یک مدیر روابط عمومی کاربلد ساخته است و همچنین توزیع به قاعده آن، شرط لازم برای افزایش تدریجی شمار مخاطبان سریال و فراگیری آن است.
اضافه کردن نظر