روزانه های سینمایی
ستایش در صحن نمایش خانگی

ستایش در صحن نمایش خانگی

کیمیا را دیدید؟ این ستایش شونه! قصه فیلم "ستایش" ساخته محمد رضا رحمانی یاد فیلم خوب "کیمیا" به کارگردانی احمد رضا درویش را در اذهان زنده می کند. اگر در سکانس پایانی آن فیلم، بیننده به صرافت درمی یافت که رضا با بازی درخشان خسرو شکیبایی تحت تاثیر فضای نورانی حرم امام هشتم(ع) قید دیدن و تصاحب دختر نه ساله اش را می زند، در فیلم ستایش دختر در استانه ازدواج قرار گرفته و خانمی که کفالت او را بر عهده گرفته است، عیناً مثل شکوه با بازی بیتا فرحی در فیلم "کیمیا" دکتر است.

در فیلم اخیر؛ ستایش یعنی همان دختر موضوع مورد مناقشه عاطفی بین نامادری و پدر واقعی، متوسل به روح پدر خوانده شهیدش یعنی همسر خانم دکتر می شود. شاید او بتواند گره از کار فروبسته بگشاید. فیلم به سیاق مد روز، پایان بازی دارد و حسرت بر دل بیننده باقی می ماند که فرجام قصه سرانجام به کجا ختم می شود.

سند شصت و پنجمین فیلم ایرانی شبکه را به نام موسسه جوانه پویا زده اند و پروانه نمایش به نام آن موسسه است. در فیلم انونس یک دوجین از برنامه های آینده موسسه رسانه های تصویری را می بینید. بر روی جلد نشان تجاری دو موسسه کیمیا نما و رسانه های تصویری می درخشد.!

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید