روزانه های سینمایی
صدای خنده از خانه های مجلل نمی آید

صدای خنده از خانه های مجلل نمی آید

درست به سبک و سیاق" قهوه تلخ " مدیری تلاش دارد تا در هر قسمت از سریال، پای شخصیت های تازه ای را به معرکه داستان باز کند. در قسمت های ۷ و ۸ "ویلای من"، مدیری کاراکترهای جدیدی را که بعضاً سابقه همکاری با او را در دو دهه گذشته نداشته اند، به صحنه فراخوانده است.

تفاوت آشکار پوستر تازه "ویلای من" با نمونه های قبلی در آن است که بصورت گل درشتی عبارت "به همراه برندگان قرعه کشی اول" در متن آن  به چشم می خورد.

همزمان نویسندگان ماهنامه تخصصی فیلم نخستین واکنش ها را به سریال جدید مدیری نشان داده اند. در شماره اسفند ماه مجله در نقد کارهای اخیر مدیری آمده است:

" او باردیگر الگوی شکست خورده قهوه تلخ را به کار گرفته و داستان ورود مردی طماع و تا حدی ابله را به عمارتی بزرگ برای این مجموعه برگزیده است. بازهم آشپزخانه و سالن پذیرایی و یک لشکر گارسون و خدمتکار. بازهم تازه واردی که معنی ماسک صورت را نمی داند و مدیری انتظار داردبه بی خبری او بخندیم….چرا اکنون باید به رویابافی دو انسان فقیر که می خواهند برای پول دارشدن برنامه ریزی کنند، پوزخند بزنیم؟"

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ببخشید یه سوال داشتم می خواستم بپرسم که سی دی فیلم تو و من کی بیرون میاد؟

    تو و من و من همسرش هستم و کلاه قرمزی هر سه در حال اکران در شهرستان ها هستند ولی فقط از توزیع فیلم تو من خبری نیست.ممنون میشم اگر لطف کنید یه توضیحی در این باره بدید.

    من خیلی مشتاق دیدن این فیلم و توزیع سی دی اش هستم و امیدوارم بزودی یه خبرایی ازش بشه.به خاطر همین اگر به صورت حدودی هم به من جواب بدید ممنون میشم

    فقط می خواستم خواهش کنم که جوابم رو همینجا بدین چون من خیلی وقته به میلم نرفتم و اونو چک نمی کنم چون نمی تونم(رمزش رو فراموش کرده ام!!)  .ممنون

    با تشکر از وب خوبتان 

    • کلاه قرمزی دو ماه پیش توزیع شد. من همسرش هستم در نوروز ۹۲ و از “تو و من ” تقاضایی برای پروانه واصل نشده است

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید