روزانه های سینمایی
با رای مخاطبان اعلام شد؛ برگزیدگان جشنواره اینترنتی دوبله

با رای مخاطبان اعلام شد؛ برگزیدگان جشنواره اینترنتی دوبله

ساعاتی پیش نتایج حاصل از فراخوان و اعلام نظر مخاطبان در باره بهترین های دوبله انیمیشن در حد فاصل بهمن ۹۰ تا چهارم فروردین ۹۲ اعلام شد.

به موجب این گزارش؛ مسعود میر اسماعیلی به عنوان مبتکر و دبیر جشنواره اینترنتی دوبله انیمشن امسال برای سومین بار از علاقمندان خواسته بود از ۴ تا ۱۶ فروردین ماه در شش رشته و عنوان، برگزیده های خود را مطابق با شرایط اعلام شده اعلام نمایند.

دبیر جشنواره در باره چگونگی اهدای جوایز پیش بینی شده و اعطای آن توضیحی نداده است و احتمالاً مراسمی برای این کار برگزار نخواهد شد.

مسعود میر اسماعیلی -دبیر جشنواره – که با رای شرکت کنندگان به عنوان بهترین مترجم انیمیشن برگزیده شده است، ضمن تشکر از مخاطبان انصراف خود را از دریافت هر گونه جایزه ای ابراز داشته است.

روزانه های سینمایی با تقدیر از تلاش برگزار کنندگان و تبریک به هنرمندان منتخب، کاربران محترم را برای آگاهی از مشروح نتایج اعلام شده به نشانی زیر دعوت می کند:

http://pishemabia.blogfa.com/post-218.aspx

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ضمن تشکر مجدد از همکاری شما،  باید بگم که بودجه ما اونقدر محدوده که همش داریم دودوتا چهارتا میکنم که چیکار کنم که جوایز در عین به صرفه بودن، ارزشمند هم باشن. دیگه چه برسه به اینکه بخوایم مراسمی هم برگزار کنیم!

    ایشالا در سالهای آینده با جذب اسپانسرهای بیشتر و قویتر ایده های نویی رو عملی خواهم کرد که باعث شگفتی بشه. و خدا رو چه دیدید شاید یه روز با حمایت شما یه مراسم رسمی و شیک هم برگزار کنیم

  • سلام دوستان از امروز فیلم سینمایی من همسرش هستم توزیع شده و علاقمندان میتوانند تهیه فرمایند از موسسه قرن ۲۱ هم تشکر میکنم بابت زودتر پخش کردن این عنوان

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید