روزانه های سینمایی
تاکتیک یک موسسه برای جبران کاهش تیراژ

تاکتیک یک موسسه برای جبران کاهش تیراژ

مدیر عامل موسسه هنرنمای پارسیان استقبال مردم از مستند "قیصر چهل سال بعد" را امیدوارکننده توصیف کرد. علی اکبر قائنی نجفی مدیر عامل "هنرنمای پارسیان"در گفتگو با مهر ضمن اشاره به این مطلب یادآور شد:

به اندازه یک کار سینمایی حتی بیشتر برای پخش این مستند انرژی گذاشتیم و خوشبختانه جواب هم گرفتیم و این فیلم می‌تواند راهگشایی برای دیگر آثار مستند در شبکه نمایش خانگی باشد. در واقع اگر کاری خوب باشد و درست عرضه شود ، مردم از آن استقبال می کنند.

به موجب این گزارش نجفی کاهش تیراژ ۴۰ تا ۵۰ درصدی تیراژ محصولات در شبکه نمایش خانگی را طی سال ۹۱ مورد تایید قرار داده و اظهار داشته است، این نقیصه را با افزایش عناوین جبران کرده است. وی خاطر نشان ساخته است، موسسه تحت مدیریتش در سال گذشته ۷۵ عنوان فیلم ویدیویی منتشر کرده است مه در نوع خود رقم کم نظیری می باشد.

یادآور می شود به دنبال نوع تبلیغات مستند "سلطان آواز" که زمستان سال گذشته در شبکه نمایش خانگی توزیع شد، روزانه های سینمایی از مدیران هنرنمای پارسیان خواست تا بار دیگر بر اخذ اجازه توزیع مستند "قیصر چهل سال بعد " اصرار بورزند.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید