روزانه های سینمایی
راهی برای یافتن جواب “کی خوشگل تره” ؟

راهی برای یافتن جواب “کی خوشگل تره” ؟

موسسه "هنرنمای پارسیان" در اوج محبوبیت "کلاه قرمزی" و بقیه شخصیت های این مجموعه عروسکی و در حالیکه مجموع فروش فیلم "کلاه قرمزی و بچه ننه" به مرز ۵۰ میلیارد ریال نزدیک شده است، قسمت تازه ای از مجموعه "کلاه قرمزی نوروز ۹۱ " را با نام " کی خوشگلتره " منتشر کرد.

به موجب این گزارش ابتکار "هنرنمای پارسیان" در انتشار این مجموعه آن بود که هر بار به ضمیمه برنامه اصلی انیمیشن جذابی را افزود تا رغبت بیشتری در مخاطب پدید آورد. این اقدام تا سری ششم که این روزها در بازار خودنمایی می کند، ادامه یافته و تغییرات تازه ای را پذیرا نشده است.

این گزارش می افزاید؛ بی مناسبت نبود که موسسه "هنرنمای پارسیان" گزارشی تصویری از بازخورد اثر در جامعه محاطبان تهیه و تولید می کرد و نظر عوامل تولید برنامه و حتی عروسک ها! را در باره کیفیت کار چندین ماهه خود جویا می شد.

در همین رابطه فروش مجموعه "کلاه فرمری ۹۱"در سینماهای نمایش دهنده فیلم "کلاه قرمزی و بچه ننه" می توانست بعد بیشتری به بازار و مارکتنیگ آن بدهد. در آن صورت راحت تر می شد به جواب این سوال دست یافت که در بین مجموعه "کلاه قرمزی ۹۱ "و فیلم سینمایی "کلاه قرمزی و بچه ننه " کی خوشگل تره "؟

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید