روزانه های سینمایی
همه فیلم های جنگی حوزه در سه بسته

همه فیلم های جنگی حوزه در سه بسته

همزمان با هفته دفاع مقدس و برگزاری دور تازه ای از جشنواره فیلم مقاومت که از سوم مهر ماه در کرمان آغاز به کار می کند، در شبکه نمایش خانگی نیز مجموعه تولیدات سینمایی حوزه هنری در ربع قرن گذشته در سه بسته مستقل توزیع می شود.

به موجب گزارش بانی فیلم سه فیلم مستند، پنج اثر کوتاه و ۱۶ فیلم سینمایی که تاکنون در شبکه های تلویزیونی نیز به نمایش درآمده اند، همه داشته ای حوزه در این سه بسته می باشند.

ناشر این محصولات موسسه هنرهای تصویری سوره است.کد ۶۵۵

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام
    آقای فروتن این مجموعه ای که میگید توزیع شده یا قراره توزیع بشهوبه سایت سوره هم سرزدم خبرب نبود.ازکجا میشه تهیه کرد

    • برداشتی که از متن خبر می شود آماده عرضه بودن  فیلم هاست. از شگفتی های خبر رسانی یکی همین مطلب است در سایت سوره سینم اثری از این اتفاق نمی بینید. در مورد دیگری اختتامیه جشنواره فیلم نامه نویسی و مستند رضوی در مرکز سینمای مستند و تجربی چهارشنبه شب گذشته برگزار شد . قطعاً خبر آن در سایت رسمی مرکز به این هفته و بازگشت کارکنان شریف به پشت میزهای شان موکول شده است.

  • سلام اقای فروتن
    اقای فروتن این پروانه ساخت اقای کیمیایی که در برنامه ۷ اعلام کردید اسمش تبعید سایه ها بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پس تکلیف دست تنها چی میشه ؟؟؟؟
    در سایت کافه سینما نوشته بودن ارشاد فعلا از ساخت دست تنها راضی نیست و خودش فیلم به کیمیایی پیشنهاد داده است
    در ضمن در مورد داریوش مهرجویی هم همین طور ایشون پروانه بیا تا برویم رو خواستن ولی پروانه چه خوبه برگشتی رو بهشون دادید یعنی سفارشی کردید و گفتید هر چی ما میگیم باید بسازین این نهایت بی انصافی در حق اقایان مهرجویی و کیمیایی بزرگ هست این تبعید سایه ها کی ارئه شده و چطور یکهو پروانه صادر شد
    همین کارها رو میکنید که فیلمهای این جور بد ساخته میشود
    بعد یک سوال دیگه پروانه ساخت اصولی چی است ؟؟؟؟؟؟

    • سلام آقا میلاد

      من در جریان مذاکرات شورای پروانه ساخت و سوابق هر درخواست نبوده و فقط مصوبات را اطلاع رسانی کردم. موافقت اصولی به طرح یک فیلمنامه داده میشود و تهیه کننده فرصت دارد به مدت یکسال نسبت به نگارش کامل فیلمنامه و جذب سرمایه گذار و انتخاب بازیگران اقدام کند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید