روزانه های سینمایی
قصه ما به سر رسید

قصه ما به سر رسید

اینطور که سایت گلرنگ پخش اعلام کرده است از صبح فردا آخرین قسمت سریال ساخت ایران در بازار توزیع می شود. به موجب این گزارش خلاصه ۱۸ قسمت سریال به ضمیمه پشت صحنه سریال نیز در هفته های آینده به دست علاقمندان خواهد رسید و پس از آن پرونده سومین سریال شبکه نمایش خانگی بسته می شود.

استقبال نسبتاً خوب از سریال بویژه در نیمه اول سریال موجی از امیدواری را در مخاطبان ایجاد کرد ولی به مرور با افت قصه، انتظار مخاطبان آنگونه که باید برآورده نشد. از یاد نبریم که ساخت ایران با پخش و توزیع نسبتاً منظم خود نشان داد که می توان به مخاطب احترام گذاشت و سروقت سریال را به مردم منتظر رساند. تا لحظه تنظیم این خبر تهیه کنندگان سریال از ادامه احتمالی ساخت سریال در فصل دوم مطلبی را منتشر نکرده اند با این وجود بعید نیست در آینده توافقاتی برای ساخت سریال با قصه ای تازه حاصل گردد. ساخت مجموعه ای طولانی در خارج از کشور آن هم در بزنگاه دو برابر شدن بهای ارز شاید بسیاری از محاسبات گروه سرمایه گذار را برای رسیدن به سودی معقول به هم زده باشد اما تجربه حاصل از کاری چنین سخت، سرمایه ناچیزی نباید به حساب آید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آقا این هفته قراره چه فیلم هایی توزیع بشه؟دوستان هرکس میدونه خواهشا یه جوابی به ما بده.این فیلم انتهای خیابان هشتم بلاخره توزیع میشه یا نه؟

  • سلام
    اقای فزوتن بهتر نیست به منظور شفاف سازی و اشکار سازی میزان اصلاحیه های وارد شده به شام ایرانی را اعلام کنید  چون  با این مصاحبه ها  دارن  کاسه کوزه ها رو سر ارشاد خورد میکنن  همونطور که در ۴ قسمت پایانی فصل دوم قلب یخی  هم کاسه کوزه ها سر ارشاد شکسته شد و موجب بی اعتمادی مردم از ارشاد شده است  خوب میزان اصلاحیهه ها رو بگید تا مردم مطلع شوند  انها راست میگویند یا شما  با این کار مردم متوجه میشون
    در مورد فیلم پخش کردن رسانه های تصویری خبری نیست ؟  چون فکر کنم یک ماه ازجشنواره ویدیویی کذشته و اقای عباسیان میلی به فیلم پخش کردن ندارد  واقعا برای این شرکت دولتی متاسفم  
     اقای فروتن در اوایل برنامه  شب پر ستاره  تصاویری از مراسم سالهای قبل پخش   شد میخواستم بدونم اون مراسمات هم پخش شده بوده یا نه 
    اقای فروتن مشکل این سالها شبکه کمبود  ونبود فیلمهای پخش شده سالهای قبل است  و معدود مغازه یی فیلمهای سال فبل رو داره   و این یک مشکل بزرگ است 
     
     

    • صبر ما زیاد است.نمیدانم ایندگان هم چنین روحیه ای خواهند داشت یا نه!

      بله مراسم سالهای گذشته هم پخش شده است. از دفتر مجله دنیای تصویر می توانید خواستار شوید.

      به مشکل درستی اشاره کرده اید چون فروشگاه به معنی واقعی و تخصصی نداریم. برای رفع مشکل موسسات باید نسبت به ارائه خدمات اینترنتی و ذخیره فیلم هایشان بر روی سرور های پر ظرفیت اقدام کنند.

  • سلام امیر ارشیا جان با اجازه آقای فروتن من جوابش را بدهم این هفته فیلم های ایرانی که میاید
    ساخت ایران مجموعه ۹ = پخش از گلرنگ
    مامان بهروز منو زد = افق رسانه پاسارگاد
    بدرود بغداد = قرن جدید و هنر اول
    خیابان ۲۴ = ریز موج
    انتهای خیابان هشتم برای عید فطر میباشد

  • آقا میلاد با سلام
    لطف کنید بفرمایید کدام کاسه ها در خصوص شام ایرانی بر سر ارشاد شکسته شده است؟ کدام مصاحبه ها؟ لطفا صراحتا و شفاف مطالبی را که اشاره دارید درج نمایید تا پاسخ لازم به شما داده شود . اینگونه کلی گویی باعث بروز سوء تفاهمات و برداشتهای غلط میباشد . 
    با نشکر 

  • روز سه شنبه فیلم بدرود بغداد در سراسر کشور توسط شرکت هنر اول توزیع می گردد.این فیلم توسط موسسه قرن جدید تامین شده است.برای  مدیریت و پرسنل شرکت هنر اول مایه مباهات است که همکاری این شرکت با سایر موسسات روز به روز گسترده تر می شود.

  • سلام آقای فروتن عزیز افق رسانه پاسارگاد نزدیک دو الی سه هفته است که داره ما را میدوونه برای فیلم مامان بهروز منو زد هفته پیش قرار بود چهارشنبه بیاد نیامد گفتند امروز پخش میشود که باز هم امروز پخش نشد
    آقای  فروتن اعلام کنید امروز پخش میشود یا نه ؟
    با تشکر

  • آقای فروتن مجموعه ۹ سریال ساخت ایرانی که من گرفتم هم صدا یه کم از تصویر جلوتره هم گیر میکنه.میخواستم ببینم برای همه به این شکل است یا مشکل از دی وی دی است؟

    • جناب آقای عمرانی
      با سلام
      بازگشت به اعلام شما، بررسی مقتضی انجام شد و مشکلی در خصوص صدا مشاهده نشد. اگر اعلام مشکل همراه با زمان باشد، بررسی دقیقتر انجام خواهد شد. لطفا پس از حصول اطمینان از صحت دستگاه پخش کننده در صورتیکه مشکل مربوط به دیسک باشد در فروشگاه قابل تعویض خواهد بود.
      با تشکر
      روابط عمومی گلرنگ

  • آقای میر مجیدی با تشکر از توجه شما.امروز یک بار دیگر فیلم را در دستگاه گذاشتم و امتحان کردم و کاملا درست بود.نمیدونم دیروز چرا به اون شکل پخش میشد.باتشکر از زحمات شما

  • با سلام  اقای فروتن میخواستم ببینم که مشکل فیلم جرم برای ورود به شبکه نمایش خانگی حل شده است یا نه لطفا پاسخ دهید

  • سلام
    از اقای حاجی بیگی  تقاضا دارم خواهشا بگید فیلم کینه توزان و انتهای خیابان هشتم کی توزیع میشود
    در ضمن شام ایرانی خانمها  در ماه رمضان میاید یا خیر؟؟؟؟؟
     

  • امروز مجموعه ۳۲ قهوه تلخ توزیع شد.امیدوارم از این به بعد هر هفته توزیع بشه.آقای فروتن آیا در ماه رمضان هم قهوه ی تلخ توزیع خواهد شد؟یا چون یکشنبه هفته ی بعد توی ماه رمضانه امروز توزیع شده؟

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید