روزانه های سینمایی
آهنگ خرید فیلم ایرانی قابل قبول است

آهنگ خرید فیلم ایرانی قابل قبول است

'سعید رجبی فروتن' روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون حجم قابل توجهی از آثار ایرانی از سوی موسسات ویدیو رسانه خریداری و در شبکه نمایش خانگی توزیع شده اند.

وی ادامه داد: ورود آثار سینمایی در شبکه نمایش خانگی در بهار سال ۹۱، در سطح فیلم های اکران شده در سینما بوده است.

مدیر کل دفتر همکاریهای سمعی و بصری و نمایش خانگی یادآور شد: ۲۱ عنوان فیلم سینمایی ایرانی از سوی موسسات ویدیو رسانه خریداری و وارد شبکه نمایش خانگی شده است .

رجبی فروتن توضیح داد: معمولا در بهار هر سال شاهد رکود در زمینه ارایه آثار سینمایی در شبکه نمایش خانگی هستیم اما این روند در سال ۹۱ تغییر قابل توجهی داشت.

این مقام مسوول در سازمان امور سینمایی تاکید کرد: موسسات در زمینه خریداری آثار سینمایی فعالیت قابل توجهی داشتند و در عین حال سرمایه گذاران تازه نفسی وارد عرصه شبکه نمایش خانگی شده اند.

مدیر کل دفتر همکاریهای سمعی و بصری و نمایش خانگی گفت: ریتم و آهنگ خرید آثار ایرانی از سوی موسسات ویدیو رسانه قابل قبول بوده و مخاطبان می توانند علاوه بر دو سریال ایرانی توزیع شده در شبکه نمایش خانگی، فیلم های ایرانی دلخواه، برنامه های کودک و برنامه های ترکیبی و نمایشی مورد نظر خود را تهیه کنند.

رجبی فروتن یادآور شد: تنوع خوبی در عرضه آثار در شبکه نمایش خانگی وجود دارد و این شبکه بخشی از اوقات فراغت خانواده ها را پر کرده است.

وی همچنین گفت که آثار ارایه شده در شبکه نمایش خانگی افزایش قیمت نخواهند داشت و قیمت این آثار تا اطلاع ثانوی ثابت می ماند

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آقای فروتن خواهشا جواب دهید:
    ۱)آیا امسال سریال  تازه ای ازر شما پروانه کرفته است؟  اکر کرفته لطفا نام سریال و شرکت پخش کننده آن را نام ببرید؟
    ۲) تا حالا تا کدام قسمتها سریال لاست پروانه کرفته ؟ لطفا فصل ان راهم ذکر کنید.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید