عرضه فیلم ویدیویی خوش ساخت تنگنا ساخته علیرضه بذرافشان نشان داد که همه تولیدات ویدیویی را نباید به یک چوب راند و به نمونه آثار قابل تامل در این زمینه هم باید گوشه چشمی داشت. بذر افشان که بیشتر سابقه کار در تلویزیون را دارد، در تنگنا پرداخت هنرمندانه ای به موضوع تکراری قاچاق مواد مخدر و بازی دزد و پلیس دارد. اگر چه عنوان فیلم در خاطر بینندگان فیلم امیرنادری را تداعی می کند اما حاصل زحمات گروه سازنده و بازی خوب شهاب حسینی شائبه سوء استفاده از کار نادری را به ذهن متبادر نمی کند. ناشر این اثر موسسه قرن جدید است.
۶ comments
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
شما همچنین دوست خواهید
«یزدان» رپرتاژ آگهی است ؟ سعید رجبی فروتن
پیرنگ اصلی و انبوهی از داستانکها بهانهای هستند برای آنکه خدمات و عملکرد شهرداری تهران به رخ مخاطب کشیده شود. سریال تلویزیونی «یزدان» را میگویم. پژمان بازغی نقش یک مدیر خدمات اجتماعی را بازی میکند و قهرمانوار درصدد...
۹ خرداد ۱۴۰۴
کاهش تماشاگران سینما
به موجب آمار فروش سینماهایی که به سامانه سمفا متصل هستند، سینماهای کشور در اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل با ریزش تماشاگران مواجه بودهاند. کاهش یک میلیون و یک صد هزار نفر تماشاچی در حالی رخ داده است که در...
۹ خرداد ۱۴۰۴
موسی به وقت طلوع
اکران نسخه سینمایی سریال موسی کلیمالله را باید تمام شده قلمداد کنیم. حدود یک میلیون بلیت طی سه ماه برای این فیلم فروخته شد. دیگر خبری از پخش انبوه تیزرهای این فیلم در تلویزیون نیست و با اکران کمدیهای جدید، سینما به...
۹ خرداد ۱۴۰۴
ضمن موافقت با نظر شما در خصوص کیفیت متفاوت این فیلم با سایر آثار ویدئویی عرضه شده در شبکه، در مورد قیمت پشت جلد این فیلم باید بگویم از انصاف به دور است قیمت فیلم های سینمایی و ویدئویی (مخصوصا تولید صدا و سیما) یکسان باشد.
داریم در بین آثار سینمایی فیلم هایی را که باید گفت صد رحمت به فیلم های ویدیویی. بنارا بر کیفیت اثر بگذار نه فرمت ساخت.
علی الظاهر سیاست موسسات ویدئورسانه بر این شده است که تمام محصولات با هر نوع کیفیت و هر نوع ساختی را با یک قیمت یکسان (در حال حاضر ۲۵۰۰ تومان) بفروش برسانند در حالیکه به نظر می رسد قیمت محصولات باید تابعی از محتوی و کمیت آنها باشد.
فرشاد جان شما که دستت تو خرجه و از هزینه تمام شده محصول با خبری فرض بر این بگذار که ۲۵۰۰ تومان در سال ۹۱ کف قیمت کالاست.
فرض شما بیراه و غیرمنطقی نیست. انواع هزینه های موسسات افزایش پیدا کرده است و طبیعی است که با قیمت های پیشین بایستی خداحافظی کرد. مشکل با مصرف کننده است که از یکسو با افزایش قیمت سایر کالاها کنار آمده ولی کالای فرهنگی را جدا می بیند و از سوی دیگر گرفتار وسوسه دلالان و سودجویانی است که کلکسیونی از فیلم های جدید را در دی وی دی های ۱۰۰۰ تومانی به او پیشنهاد می کنند.
فرشاد اگر قیمت فیلم به هزار تومان هم که کاهش پیدا کند، بازهم دست پیش را دزدان دارند چون چهار تا فیلم را هزار تومان جار می زنند.!