روزانه های سینمایی
ساخت ایران به نیمه رسید

ساخت ایران به نیمه رسید

با توزیع سری چهارم سریال ساخت ایران ، قسمت های هفتم و هشتم این مجموعه در معرض دید علاقمندان قرار گرفت. ساخت ایران که حالا علاقمندان خاص خودش را یافته است در حالی به نیمه رسیده است که رقیب تازه او از فردا وارد گود  می شود. قهوه تلخ با توزیع قسمت های باقیمانده بی تردید مخاطبان تازه ای را به تماشای خویش فرا خواد خواند و از این پس مردم قدرت انتخاب بین دو مجموعه نمایشی را پیدا خواهند کرد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۸ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • اقای فروتن پس ایران چه تاریخی رسما عضو کنوانسیون برن و قانون کپی رایت میشود  
    ۲.این قانون کیفیت رو خواهش میکنم بزارید 
    ۳.به خدا خسته شدم از بس گفتم تن تن خواهش میکنم پیگیری کنید  این تن تن کیفیت بالا چی شد من هنوز ندیدم به امید کیفیت بالا 
    ۴.قبول دارید ارشاد در طی این اتفاقات  گذشته ترسو تر شده و برای پروانه در هر حوزه باید هفت خوان رستم طی شود   و   مبادا یه عده بیان تظاهرات 
    ۵. الا اگه موسسه بخاد بلوری بدهد قیمت ان برای خریدار چقدر است

    • بزرگوار من از زبان دیگران حرف نمی زنم اما خودم بنابه تشخیص و استنباط ناشی از تجربه و اندک دانشی که دارم از گذشته تا حال ملاحظاتی را برای عرضه محصولات در شبکه اعمال کرده ام. تصمیمی را درست بدانم به عنوان یک عقیده و باور قلبی پای آن خواهم ایستاد.

  • سوای اینکه کسانی منتقد شیوه عرضه برخی سریالها در شبکه هستند  ارائه چنین سریالهایی که قدرت جذب  شمار بالایی از مخاطبین را دارند در رونق شبکه نمایش خانگی  بسیار موثر است و اینجانب تداوم عرضه این سریالها را حتی با تاخیر مفید می دانم چه بهتر اینکه با برنامه ریزی دقیق تر سریالها با زمانبندی مناسبی توزیع شوند.

  • ببخشید من سوال درباره سریال ۲۴ است که از تصویر دنیای هنر پخش می شد می خواستم ببینم آیا این شرکت ورشکست شده یا نه چون ماهی یکی  دوبار این سریال را پخش می کند ولی اوایل پخش به صورت هفتگی بود

  • ؟اقای فروتن منظورتون تن تن است که گفتید امروز توزیع شده 
    ۲.ایا محمد رضا گلزار برای ساخت ایران ترانه خوانده است یا نه ؟
    ۳.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید