روزانه های سینمایی
در جواب به یک خبر گزاری که پاپیچ سابقه یکی از بازیگران خارجی شده است

در جواب به یک خبر گزاری که پاپیچ سابقه یکی از بازیگران خارجی شده است

«سعید رجبی‌فروتن» مدیر کل دفتر همکاری‌های سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره ضوابط و مقررات حضور بازیگران خارجی در فیلم‌ها و سریال‌های شبکه خانگی گفت: ضوابط و مقرراتی در این‌باره وجود دارد و زمانی که تهیه‌کننده برای دریافت پروانه ساخت اقدام می‌کند باید لیست عواملی که با گروه همکاری می‌کنند را به اداره کل نظارت و ارزشیابی ارایه دهد و پس از ملاحظه توسط این اداره پروانه ساخت به گروه‌ها ارایه می‌شود.

وی در ادامه گفت: در حوزه دفتر همکاری‌های سمعی و بصری تنها اثر آماده شده برای بازبینی ارایه و مجوز نمایش به آن‌ها ارایه می‌شود.

وی درباره ارایه فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی تا پایان سال، گفت: قسمت آخر فصل دوم سریال «قلب یخی» تا پایان سال در شبکه خانگی توزیع می‌شود. همچنین چهار اپیزود از مجموعه «ساخت ایران» تا پایان سال در شبکه خانگی توزیع می‌شود.

رجبی فروتن در خاتمه به برنامه‌‌های ترکیبی شبکه نمایش خانگی اشاره کرد و گفت: تا پایان سال دو قسمت از برنامه ترکیبی شبکه کودک عمو پورنگ و دو قسمت دیگر از مجموعه «شام ایرانی» در شبکه خانگی نمایش توزیع خواهد شد. کد خبر ۲۷۵

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید