روزانه های سینمایی
منویی با یک غذا

منویی با یک غذا

نگاهی به فهرست مصوبات جلسه اخیر شورای بازبینی گویای این واقعیت است که اغلب موسسات به موجب تقاضای بازار، توجه و تمرکز خود را معطوف تامین، آماده سازی و ارائه عناوین انیمیشن خارجی کرده اند و مانند گذشته عناوین سینمایی خارجی وزن و سهم قابل توجهی در سبد موسسات ندارد. فیلم هایی همچون؛ جی آی جو، مرد آهنی، شمشیر اسرارآمیز، هاپ، تام بند انگشتی، لوپ دیدو، افسانه خرگوش، شنگول ها، خرس های مهربان و عناوینی از این دست خروجی تنها یک جلسه شورای بازبینی هستند.! بر اساس این گزارش معمولا" آثاری نیز به دلایلی نظیر ضعف محتوایی یا ساختاری از سوی شورا مردود اعلام می شوند که بعضا" عناوین دارای ساختار ضعیف با تجدید نظر یا اعمال اصلاحات مجدد موفق به دریافت پروانه می گردند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • مگر باز چقدر توان کشش کارتون دارد که همه موسسات  به توزیع کارتون روی آورده اند
    یک چیز هم نباید فراموش کرد سود دهی که فروش کارتون دارد محصولی دیگر ندارد چون مبلغ ناچیزی موسسات بابت حق رایت کارتون پرداخت میکنند بجز عناوین معروف که مبلغی بیش از عناوین عادی باید پرداخت کنند . خواهشا آقای فروتن نگذارید موسسات کارتون را گران کنند زیرا بعضی از موسسات  مانند رسانه های تصویری قیمت کارتون برای مصرف کننده دو هزارو پانصد تومان کردند و واقعا فشار بر خانواده ها جهت خرید وجود ندارد

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید