روزانه های سینمایی
دوبله ۲۰ قسمت رکس به پایان رسید

دوبله ۲۰ قسمت رکس به پایان رسید

«سلیمه قطبی» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: در حال حاضر مشغول مدیریت دوبلاژ انیمیشن «رکس» هستیم.

وی در ادامه افزود: داستان این فیلم درباره یک انسان ماشینی به نام رکس است که با فاصله دوبله آن را انجام داده‌ایم و اخیراً قرار است که به بازار بیاید. این انیمیشن اپیزودیک است و ما حدود ۱۵ تا ۲۰ قسمت آن را دوبله کرده‌ایم.

قطبی در خصوص انیمیشن «رکس» گفت: این انیمیشن به صورت فصل‌‌بندی توزیع می‌شود و ما مشغول دوبله فصل اول آن هستیم.

قطبی خاطرنشان کرد: در رکس هم مدیریت دوبلاژ می‌کنم و هم یکی از نقش‌های اصلی را گویندگی می‌کنم، این انیمیشن تا جایی که من اطلاع دارم برای شبکه نمایش خانگی لوح طلایی است.

وی درباه افرادی که در این انیمیشن گویندگی می‌کنند، گفت: در این کار کامران بیطرفان نقش رکس را گویندگی می‌کند و محمدرضا علیمردانی، مجید حبیبی، کرامت رودساز، آزاده اکبری، نازنین حقیقی، مجید آقا کریمی، علی اصغر قره‌خانی دوستانی هستند که در این اینیمشن صداپیشگی می‌کنند.

روزانه های سینمایی: به توصیه شورای پروانه نمایش خانگی یک برنامه تولیدی با اجرای دو  نوجوان که خوانشی روشنگرانه به کارتون رکس دارد، ضمیمه قسمت اول این مجموعه جدید انیمیشن خواهد شد. رکس را موسسه لوح طلایی تامین و آماده سازی کرده است.کد۵۲۰

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید