روزانه های سینمایی
تهیه کننده کلاه قرمزی سوژه روز سوم شد

تهیه کننده کلاه قرمزی سوژه روز سوم شد

ایسنا بعد از آنکه درجه کیفی کلاه قرمزی را مورد انتقاد قرار داد و در ادامه زمان برنامه را کافی ندانست، در سومین اقدام سراغ تهیه کننده سریال رفته است تا از زبان او قصه تازه ای ساز کند. گزارش ا بخوانید:

در پی درج گزارشی درباره‌ی نحوه‌ی توزیع و پخش سی‌دی‌های برنامه نوروزی «کلاه قرمزی» و اینکه توزیع تک‌ قسمتی این مجموعه‌ نوروزی، خریدارانش را غافلگیر کرده است، حمید مدرسی ـ مدیر عامل موسسه فرهنگی ـ سینمایی صحرافیلم با ارسال نامه‌ای به ایسنا اعلام کرد:

«شرکت سینمایی صحرا فیلم در تولید و پخش سینمایی تلویزیونی و ویدیویی محصول یاد شده هیچگونه نقش و مسؤولیتی ندارد. شرکت سینمایی صحرا فیلم از سال ۱۳۸۹ غیرفعال است. »

در گزارش سرویس تلویزیون ایسنا مدیر توزیع و فروش آثار صوتی و تصویری شرکت سروش نیز که سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را پس از به روی آنتن رفتن،‌ در نمایش خانگی ارائه می‌دهد، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره‌ی عدم انتشار «کلاه‌ قرمزی ۹۱» توسط سروش، اعلام کرده بود که تهیه‌کننده برنامه کلاه قرمزی امسال طوری با تلویزیون قرارداد بسته‌ که حق رایت این مجموعه در نمایش خانگی در اختیارشان باشد.

او یادآور شده است، قبلا هم این اتفاق درباره‌ی دو سریال «مرد دو هزار چهره» و «باغ مظفر» مهران مدیری رخ داد که جلوی آن گرفته شد.

به گزارش ایسنا، با این حال مدرسی با تاکید بر اینکه صحرافیلم در توزیع ویدئویی سریال نوروزی «کلاه قرمزی» نقشی نداشته است، صحیت‌های مدیر توزیع و فروش آثار صوتی و تصویری شرکت سروش را نادرست خواند. کد ۳۸۴

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید