یکی از خبرگزاری ها عزیمت کاروان مدیران سینمایی را به بازار و جشنواره کن مورد انتقاد قرار داده است و در متن گزارش خود تصریح کرده است در شرایطی که به خاطر گرانی نرخ ارز و نبود سرمایه گذار، بعضی از پروژه ها بر زمین مانده اند، چه نیازی به سفری با این تعداد آدم است؟ منبع خبری مورد اشاره در ادامه نام مدیران شاغل در سازمان سینمایی را افشا می کند و با قرار دادن چند نقطه به خواننده گزارش القا می کند که اسامی مدیران دیگری هم در بین است. برای انکه ذهن دوستان به خطا نیافتد، نام من در فهرست مسافران اعزامی به کن نیست و راضی نیستم برای یافتن اسم بنده در لابلای سه نقطه به زحمت بیافتید!. کد ۳۸۵
باور کنید من سه نقطه نیستم
سعید رجبی فروتن
در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.
نوشتهای مرتبط
یک دیدگاه
پاسخی بگذاریدانصراف از پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده میکند. درباره چگونگی پردازش دادههای دیدگاه خود بیشتر بدانید.




از قبل هم میدونستیم شما که عاشق ما هستید رو به خاطر جلوه های رنگارنگ کن رها نمیکنیدو به گروه ……نمیچسبید.