روزانه های سینمایی
برنامه های آینده ریز موج اعلام شد

برنامه های آینده ریز موج اعلام شد

بازاریابان موسسه ریز موج سیستم این روزها در هر مرکزی توزیعی که پا می گذارند، دفترچه ای را هم به فروشندگان  می دهند که در آن عنوان فیلم ها و برنامه های ایرانی و خارجی موسسه  که در هفته های آینده به بازار عرضه می شوند، به چشم می خورد.

به موجب این گزارش؛ در بین عناوین سینمایی آینده موسسه مزبور فیلم های چگونه میلیاردر شدم، در شب عروسی، خیابان بیست و چهارم و زمانی برای دوست داشتن مشاهده می شود.

این گزارش می افزاید، پسر آسمانی و باغ ناصری فیلم های ویدیویی ریز موج به شمار رفته و گلچینی از جذابترین انیمیشن های روز دنیا نیز تنوع خاصی به سبد محصولات این موسسه  خواهند بخشید. کد ۴۶۱

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴۰ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام آقای فروتن برنامه بعدی ریز موج کدوم از این فیلم ها میباشد ؟

    بعد چگونه میلیاردر شدم مجوزش صادر شده است ؟

    و اخرین سوال زنان ونوسی مردان مریخی وضعیتش چیشد پس کی این فیلم به بازار میاید

    با تشکر

  • آقای فروتن عزیز از فیلمهای گشت ارشاد و خصوصی خبری شده که کی به شبکه میایند ؟

    بعد آقای فروتن فیلم پس کوچه های شمرون را موسسه ای خریداری کرده برا پخش ؟

    و اخرین سوال پرستوهای عاشق کی به بازار میاید ؟

  • باعرض سلام و خسته نباشید یعنی خیابان۲۴ تا تیرماه پخش می شود ؟وایا پروانه نمایش گرفته است وایا سانسور خورده است؟

  • عرض سلام خدمت جناب فروتن یه سوال کوچولو داشتم تکلیف فیلم جرم چی شد کی وارد می شه من که دیگه آماری از این فیلم ندارم محبت کنین جواب  بدین اونم در حالی که بیش از یک ماهه فیلمسازان فیلم بیرون نداده؟

  • سلام جناب فروتن یعنی خیابان۲۴ام تا تیرماه عرض میشود وایا پروانه نمایش گرفته و ایا سانسور خورده است یا خیر و اینکه فیلم در چه مرحله ای به سر میبرد 

  • سلام آقای فروتن یعنی فیلم پس کوچه های شمرون که به تازگی سر پرده رفته حداقل تا چهار ماه آینده در شبکه خانگی توزیع میشود ؟

  • آقای فروتن هفته آینده چه فیلم هایی به شبکه نمایش خانگی اضافه میشوند ؟

    بعد مقلد شیطان و شب به یاد ماندنی و شهر اسفنجی کی پخش میشوند ؟

    و فیلم ویدئویی برگشت ناپذیر مال کدوم موسسه میباشد ؟

  • باسلام وخسته نباشیدخدمت آقای فروتن ودوستان عزیز متاسفانه عادت بدی دربین بعضی ازشرکتها درحال گسترش است.فیلمهایی که قبلا توزیع شده اند با تغییرنام ودرج عنوان پخش اول برروی جلد فیلم بعنوان جدید عرضه میشودووقتی مصرف کننده فیلم را خریداری میکند ومتوجه میشودتکراری است با عصبانیت به فروشنده معترض میشود،حال فروشنده چه تقصیری دارد؟!!!جالب اینکه شرکت هم پاسخگو نیست. چه سازمان یا ارگان دولتی موظف به جلوگیری از این اتفاق است الله اعلم.امیدوارم  دراین خصوص نظارت بیشتری صورت بگیرد تااعتمادبه شبکه نمایش خانگی بیشترازاین کمرنگ نشود. جهت اطلاع دوستان چندعنوان را ذکرمیکنم: عنوان مبارزسلحشور=فانوس خیال=پروانه نمایش=۱۹۵۴۱-۸۹/۱۵۵(آخرین توزیع سال۹۱) عنوان آهنگران جنگجو=پارسیان مشهد=پروانه نمایش=۱۵۵۱۰۷۲۲۹تاریخ۱۹/۱۱/۸۷    عنوان خط قرمز(هندی)lakeer=تصویردنیای هنر=پروانه نمایش۱۵۷۰۴۶/۹۰/۱۵۵=۲۰/۱/۹۰ عنوان خط سرنوشت(هندی)lakeer=قرن ۲۱=پروانه نمایش۵۳۸۸/۱۵۵=۸/۹/۸۳  

      • فکر میکنم وزارت ارشاد باید به یک عنوان اثر دو پروانه نمایش با نامهای مختلف صادر نکند زیرا ممکن است موسسات از توزیع اثر اطلاعی نداشته باشند ولی زملنی که فیلم جهت ارائه به اداره ارشاد ارسال میشود باید وزارت خانه مواظب باشد که این اثر قبلا با نام …. مجوز صادر شده است  (نام اصلی فیلم در ارشیو وزارت خانه موجود است )

  • این موضوع ربطى به عادت بد نداره چون منظم تکرار نمیشه بلکه کاملا تصادفى و دور از انتظار اتفاق مى افته و تقریبا اجتناب ناپذیره و راه حلى براى جلوگیرى از وقوع ان سراغ نداریم

  • سلام دوستان با اجازه جناب فروتن و اگر ایشون ناراحت نشن من خودم جواب فرهاد و بدم ۱ خیلی کلیک کردی روی ۲۴ ۲ مگه میشه فیلم ایرانی وارد شبکه بشه و سانسور نخوره اخه نه میشه؟مننظور جناب فروتن از اینکه ممیزی خاصی نداره به نظر من ایجاد ممیزی کوچیک تو فیلم بوده مثلا تکه ی اول فیلم که فرشید ریشهاشو با ماشین اصلاح میزنه چون که می دونی توی کشور اسلامی مثل ایران که اکثرا کارها ی ممیز سلیقه ای هست زدن ریش خوب نیست یا مثلا تکه ای که مشاور دخترشو می کشه و جسد رو بغل می کنه چون نامحرم هست دیگه با ممیزی ها هم جور در میاد حذف این سکانس ها و به نظر خودم از ۷۶ دیقه فیلم می تونی امیدوار به دیدن ۶۹ یا ۷۰ دیقه فیلم باشی یا مثلا تکه ای که ارزو میفته تو بغل قاتل و…از این صحنه ها زیاده و من هم بعید می دونم جناب فروتن و دوستاشون اجازه  بدن فیلم سالم و قیچی نخورده دست ملت برسه این عقیده ی شخصیه منه که امید دارم غلط باشه چون همونطور که گفتم تو سینما دیدمش و بسیار خوش ساخت بود و حذف کردن این صحنه ها فیلمو خیلی قابل تحمل نمیکنه چون داستان رو هواس و کل فیلم به این هیجاناتش با حال میشه شما هم می رفتی سینما میدیدی و برخی از صحنه هاشو به  ذهن می سپردی که مجبور نشی نادیده فیلم قیچی خورده ببینی البته جای امید داره که ریز موج زیر بار حرف دوستان نره و با توجه به اینکه فیلمهای عرضه شده ی این موسسه کمترین قیچی رو داشتن و میشه کمی امیدوار بود البته تز جدید اینه که روی جعبه مدت زمان واقعی قرار داده شده بعد که میای نگاه کنی میبینی کمتره و اینم میشه کم فروشی که اصلا هم عب نداره و حروم نیست. 

  • با سلام و ارادت به آقای فروتن من دو سوال از شما دارم

    ۱ – فیلمهای انتهای خیابان هشتم و عطسه های نحس کی به شبکه میایند ؟

    ۲ – فیلم ایرانی ساعت شلوغی را چه موسسه ای خریداری اش کرده ؟

    با تشکر

  • آقای فروتن فیلم ویدئویی کلاهبردار و فیلم ویدئویی من خودم مال کدام موسسه میباشند و کی پخش میشوند ؟

    بعد این هفته که داره میاید چه فیلمهایی به بازار عرضه میشوند ؟

    و اخرین سوال شب پرستاره کی منتشر میشود ؟

  • سلام
    آقای معماری  اگه منظورتون از منظم اینه که درهرتوزیع ۱عنوان اینجوری بیاد بله اینطورنیست ولی اینکه شما میفرماییدراهی جهت جلوگیری از آن سراغ ندارید بنظرمن اگه تلاش کنید راهش هم پیدامیشه.اصلا قابل قبول نیست یه فیلم خارجی یا هندی بعداز سه چهار سال که میگذره شرکت دیگه ای با اسم جدید وپخش اول عرضه کنه بنظرجنابعالی این منطقیه؟خودشما به جای مصرف کننده.لاقل وقتی این اتفاق افتادشرکت قبول کنه وفیلم را مرجوع کنه این حداقل کاریه که میشه انجام داد.شرکت فانوس خیال که واقعا دیگه عادت شده وفیلمهای اینجوری در عناوین توزیع شده این موسسه کم کم داره زیاد میشه. از شرکت شما جای تعجب داره این اتفاق!!!!!!

  • اقا مهدى
    بعید میدونم مصرف کننده با هوش ایرانى در حالى فیلمهاى داخل منزل را بارها دیده اشتباه کنه وفیلم تکرارى با نام جدید بخره و گواه ان تیراژ فروش همین فیلم اخیر تکرارى بود که تیراژ فروش ان فقط ٣٠٠٠ نسخه بود ولى موسسات خبرى از محتوى چند هزار فیلم در شبکه ندارند و فروشنده هندى فیلم مذکور را به جاى فیلم نو غالب کرده
    و تقریبا مطمئنم ارشاد هم راه حلى براى جلوگیرى از عادت نداره

  • آقای معماری عزیز با کمال احترام برای جنابعالی با این نظرشما درموردفروش مخالفم. باتوجه به طراحی جدید جلدفیلم وعنوان پخش اول مصرف کننده خریداری میکنه ولی وقتی فیلم روتماشا میکنه متوجه تکراری بودن اون میشه .وبعدازخریدهم دیگه نمیتونه مرجوع کنه .مطمئن هستم اگراین روند ادامه پیدا کنه ضربه بزرگی به اعتماد مخاطب به شبکه نمایش خانگی خواهد زدتازه اونهم نسبت به عناوین خارجی وهندی که مورداقبال زیادهم نیست.بنظرشما بهترنیست این اتفاق رخ نده؟ یه فیلم با یه کلمه لاتین به چند اسم فارسی ترجمه میشه وقتی ازتلویزیون پخش میشه یه اسمه از شبکه با یه اسم دیگه حالا ایراد از ترجمه ضعیفه یا …….. ؟واسه خودم هم جالبه که ارشاد نمیتونه جلوی اینکاررو بگیره آخه درپروانه نمایش اسم لاتین فیلم درج میشه حالا چطورمتوجه تکراری بودنش نمیشن حتماخیلی سخته .. 

  • ,وقتی موسسات مختلفی در گیر خرید و تولید و فروش فیلم های خارجی هستند آنهم از منابع مختلف وقوع چنین مواردی دور از انتظار نیست. والا گمان نمی کنم موسسه ای علاقمند به صرف هزینه خرید و دوبله و تکثیر یک فیلم جدید برای یک فیلم تکراری باشد. در هر صورت اگر محصولات با  نام ارژینال خود با دیتابیسی(که فی المثل می تواند در زیرمجموعه  شورای بازبینی یا نمایش یا جای دیگری ایجاد شود) چک شوند کمتر این مسئله تکرار خواهد شد.

  • الهى الهى بمیرم براى اعتماد مخاطب که لنگ درستکارى شبکه مانده
    بگذریم یک پشنهاد
    میشود فهرست فیلمهاى در حال بازبینى و مشخصات انرا دراین سایت در معرض نمایش قرار دهند تا هر کس از انها خبرى دارد اعلام کند و خانواده نگران فرهنگ را از نگرانى در بیاورند 

  • آقای معماری سلام
    بهتره به جای سخره گرفتن راه حل منطقی پیشنهادشود.به قول شما بگذریم….آقای فروتن صبرمیکنم ومنتظراطلاع رسانی شما.ممنون

    • قبل از اینکه فیلم های مورد اشاره بازبینی شود، بد نیست بدانید تا قبل از سال ۱۳۸۸ در بانک اطلاعات فیلم های خارجی عنوان انگلیسی آنها درج نمی شده است. در نمونه های مورد اشاره یک عنوان مربوط به سال ۸۳ و دیگری مربوط به سال ۸۷ است و کارشناس ثبت به دلیل موجود نبودن نام انگلیسی مشابه در بانک اطلاعات فیلم های خارجی، به تکراری بودن فیلم ها آنهم با نامگذاری تازه فارسی نبرده است. به نظر می رسد اگر اراده ای از سوی عده ای برای لاپوشانی سوابق یک فیلم وجود داشته باشد، ناگزیر سیر صدور پروانه قدری طولانی خواهد شد تا ضمن اجتناب از فریب مخاطب، این حقیقت احراز گردد که فیلم ارائه شده قبلاً با نام دیگری عرضه نشده باشد!

  • ممنون از پیگیری جنابعالی امیدوارم  دیگه شاهد اینچنین موارد مشابه نباشیم.بازهم اگر به موردی برخوردم به اطلاع میرسانم.

    • روراست باشیم چون احتمال وقوع چنین امری در آینده هم وجود دارد! زیرا ممکن است بعضی ها(کمپانی فروشنده یا موسسه ناشر) با روراستی میانه ای نداشته باشند. بنابراین یا باید یک تیم اسامی عناوین خارجی ۷۸ تا ۸۸ را استخراج کند و یا موسسات تعهد بدهند، کاری تکراری را به نام اثر اول به خورد خلق اله ندهند.

  • متاسفم که به اطلاع برسانم که فیلم تکرارى حتى در حدفاصل سالهاى ٨٨الى٩١ هم داشته ایم به عنوان مثال سال گذشته تام وجرى ٢٠١١ را ما با یک نام توزیع کردیم امسال همان عنوان را پارسیان مشهد با نام جدید توزیع کرد

  • جناب معماری درمورد کارتون که منظم این روند تکراری بودن درحال انجام خصوصادرمورد عناوین تام وجری.اگه  کاری بشه کرد واسه همون عناوین خارجی وهندی که اونم اینجور که مشخصه کار خاصی فعلا نمیشه انجام داد چه ازطرف وزارت ارشاد چه شرکتها

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید