روزانه های سینمایی
اولین شماره ماهنامه ویدیویی منتشر شد

اولین شماره ماهنامه ویدیویی منتشر شد

 قسمت این بود که فعالان موسیقی کشور پیشگام تر از دیگران نخستین مجله تصویری کشور را تولید و منتشر کنند. music chanel یا شبکه موسیقی نام ماهنامه تصویری است که از این پس بطور مرتب در شبکه نمایش خانگی کشور در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. صاحب امتیاز این محصول موسسه طلوع سبز انتظار و تهیه کننده آن سامان سرلک است. در نخستین آلبوم که این روزها در مراکز عرضه قابل تهیه است، این بخش ها به چشم می خورد: گفتگو با محسن یگانه، سعید شهروز، فریدون آسرایی و پخش اجراهای صحنه ای از بابک جهانبخش ، گروه اریان، فریدون، صفاریان و محمد اصفهانی، گزارش از پشت صحنه کنسرت های موسیقی، خبرهای موسیقی کشور و بخش های متنوع دیگر.

همانطور که در پشت ولت مجله تصویری قید شده است؛ هدف اصلی از تولید این ماهنامه ایجاد یک رسانه تصویری مجاز برای اهالی موسیقی داخلی که بصورت مجاز فعالیت می کنند و از داشتن یک رسانه تصویری بی بهره اند، می باشد.

مدت زمان برنامه نخستین پیش شماره شبکه موسیقی ۱۲۰ دقیقه است و به بهای ۲۵۰۰ تومان به فروش می رسد. کیفیت نازل تصویری، اکتفا کردن به ضبط اجراها از بین تماشاگران، مردد بودن در استفاده از مجری در پلاتو، تدوین بسیار معمولی اثر، بی ذوقی در استفاده از ویدیو گرافیک و طراحی ضعیف طرح روی جلد، در مجموع اولین مجله تصویری را در حد زیر استانداردی معرفی کرده است. کد خبر ۳۸۵

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • این اثر در هفته پایانی سال ۱۳۹۰ پخش گردید و از نظر توزیع خوب بود باید در شماره های بعدی منتظر مخاطب این ماهنامه باشیم

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید