روزانه های سینمایی
مهران رجبی: در برنامه هفت سیستم پخش از نمایش خانگی را به سخره می گرفتند اما این کار موفق بود

مهران رجبی: در برنامه هفت سیستم پخش از نمایش خانگی را به سخره می گرفتند اما این کار موفق بود

 

دو قسمت نخست سریال «ساخت ایران»-12 اسفند- با حضور تهیه‌کننده این سریال، مدیران شرکت پخش گلرنگ و بهنام تشکر و گوهر خیراندیش از بازیگران «ساخت ایران» در سینما آزادی به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مهران رجبی که اجرای این مراسم را بر عهده داشت، با اشاره به مخالفت‌هایی که پیش از این درباره سیستم پخش از نمایش خانگی وجود داشت، گفت: اوایل خیلی‌ها با این کار مخالفت می‌کردند حتی در برنامه هفت این کار را به سخره گرفتند و گفتند نباید در سوپر مارکت‌ها در کنار تخم‌مرغ، فیلم هم فروخته شود اما این کار، موفق بود و با بخشی از بحران بیکاری جامعه بازیگری را رفع کرد.

او تاکید کرد:‌ هرچه راه‌های ساخت و عرضه محصولات نمایشی بیشتر باشد سود آن در وهله اول به ما که در این حرفه هستیم بر می‌گردد.

گوهر خیر اندیش: من خیلی سخت انتخاب می کنم

به گزارش ایسنا، گوهر خیراندیش نیز که در این سریال بازی می‌کند در سخنانی کوتاه، ضمن تبریک «اسکار» اصغر فرهادی برای فیلم «جدایی نادر از سیمین»، گفت: من خیلی سخت انتخاب می‌کنم و به این دلیل که نمی‌دانستم «قلب یخی» چه چشم‌اندازی خواهد داشت نتوانستم در خدمت محمدحسین لطیفی باشم. درباره این سریال نیز باید بگویم که قصه آن به نوشته‌اش ختم می‌شود به همین دلیل از لبنان آمدم تا بقیه عوامل کار را ادامه دهند.

بهنام تشکر: این سریال مورد قبول همه قرار می گیرد

بهنام تشکر دیگر بازیگر این سریال با بیان اینکه «ساخت ایران» سبقت قابل قبولی از بقیه سریال‌های نمایش خانگی می‌گیرد اظهار امیدواری کرد این سریال مورد قبول همه مردم قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: این سریال طنز است و دل‌های ما بیش از پیش به خنده نیاز دارد. کد خبر ۳۰۵

 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید