نزدیک به سه ماه از تشکیل و راه اندازی گروه ویدیو گپ در واتس اپ و صنف فعالان فرهنگی در وایبر می گذرد. در این مدت هزاران پیام بین اعضا که اکثراً نمایندگی توزیع محصولات را در استان های کشور بر عهده دارند و نیز مدیران موسسات و شرکت های پخش رد و بدل شده است. موضوع بحث گروه ها گاه جدی و پر دامنه و گاه شوخی و گپ و گفت های معمولی در ساعات مختلف شبانه روز است. بعضی از کسانی که انتظار داشتند از حاصل بحث ها رهنمود و راهکاری به دست آید و قدری از حجم مشکلات شبکه کم گردد، این روزها زبان به شکوه باز کرده اند و از ادامه حضور در گروه ها اظهار ناامیدی می کنند. عده دیگری که نفس گفتگو و آشنایی بیشتر اعضا را مبارک قلمداد می کنند، با خونسردی و مدارای بیشتری بر باز بودن پنجره گفتگوها تاکید دارند.
در روزهای اخیر اطلاعیه های اتحادیه صنفی موسسات ویدیو رسانه در گروه های یاد شده با استقبال خوبی روبرو شده است و اغلب نمایندگان بر تشدید فعالیت های نظارتی و قهرآمیز ستاد صیانت با متخلفان تاکید دارند. به اعتقاد اغلب نمایندگان متاسفانه بخشی از ویدیو کلوب هایی که هنوز به کار خود ادامه می دهند، با خرید کمترین تعداد از هر عنوان به کپی آثار می پردازند.
نمایندگان سال ۹۳ را یکی از سال های سخت شبکه قلمداد کرده و چک های وصول نشده فروشگاه داران و فروش اندک روزانه خود را گواهی برای این ادعا می گیرند. این عده استقبال مشتریان از فیلم هایی مثل کلاشینکوف و رد کارپت و قسمت اول ابله را خلاف انتظار دانسته اند و به همین خاطر در سفارشات بعدی خود تعداد کمتری از عناوین جدید را خریداری کرده اند. شاید اگر گفته شود ترجیع بند پیام های نمایندگان بیش از هر چیز دعوت صنف به اتحاد و همبستگی بوده است، سخن به گزاف نگفته ایم.
به دنبال جمع آوری محصولات فاقد هولوگرام در تهران موجی از نگرانی در پیام های ارسالی در روزهای پایانی هفته گذشته پدیدار شد؛ زیرا تنوع هولوگرام ها و موازی کاری بین مراجع صدور پروانه نمایش در وزارت ارشاد گلایه همیشگی در بین اعضای گروه های اجتماعی مجازی است.
نمایندگان دیگری هم از تبلیغات کم حجم سریال های جدید شبکه در مقایسه با سریال شاهگوش انتقاد می کنند و اظهار داشته اند که شرکت های پخش حتی از ارسال پوستر به اندازه کافی به نمایندگی ها دریغ کرده اند.
از نکات جالب توجه در چت های گروهی؛ ارسال مطالبی تحت عنوان سبک زندگی اسلامی و کسب و کار حلال از سوی آقای حسن داها مدیر عامل موسسه سینما رسانه آسیاست که معمولاً در ساعات اولیه صبح است.
مجموعه مباحث موجود در گروه های اجتماعی برای مدیران مسئول در وزارت ارشاد و سازمان سینمایی می تواند دستمایه خوبی برای تامل و مطالعات تکمیلی باشد و به ارتباط مستقیم آنها با دست اندرکاران شبکه کمک زیادی کند. بی شک حضور مدیران دولتی در صحن مجازی پارلمان نمایش خانگی، زمینه اتخاذ تصمیمات خردمندانه و واقع بینانه را بهتر فراهم می کند.
من نمی دونم چرا هر زمان بازار خراب می شود و مشکلات مالی بر مردم غلبه می کند کارشکنی های مسئولین هم به همان میزان افزایش میبابد.
مگر غیر از این است که ایشان باید مدارا و پشتیبانی کنند تا بحران بگذرد؟
کسادی بی سابقه که ریشه در وضع اقتصادی عمومی دارد از یک سو گریبان مارا گرفته و از سوی دیگر بگیر ببندهای غیرمنطقی که هیچ ربطی به فروشندگان و نمایندگان ندارد هم اعصابمان را خورد می کند و هم کسادی را تشدید می کند.
اصلا مگر مرجع قضایی بالاترین مرجع نیست؟ بروند شرکت های به قول خودشان را پلمپ کنند ، جریمه کنند ، اصلا آتش بزنند و دست از سر بازار که نقش اساسی در برچیده شدن کپی داشت بردارند.
با سلام خدمت جناب قروتن , بازدیدکنندگان و دوستان گرامی
دوستان گرامی میتوانند جهت آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به توزیع عناوین و همچنین دسترسی بروز به پوستر و آنونس محصولات و …. در نرم افزار وایبر و عضویت در گروه سایت و وبلاگ ها متعلق به موسسه فرهنگی و هنری قرن ۲۱ درخواست های خود را به نشانی های زیر ارسال نمایند .
مواردی که میبایست در درخواست ارسالی ذکر گردد به شرح زیر میباشد , به درخواست های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد .
با تشکر
موسسه قرن ۲۱
واحد فروش
– نام و نام خانوادگی
– شماره تلفن همراه فعال
– نام و آدرس قابل دسترس وب سایت و وبلاگ اینترنتی
– آدرس ایمیل فعال .
admin@century21vmc.ir
info@century21vmc.ir
akhbari@century21vmc.ir
sales@centruy21vmc.ir
ضمنا آدرس instagram موسسه فرهنگی و هنری قرن ۲۱ بشرح زیر در دسترس سما عزیزان میباشد .
http://instagram.com/century21vmc
سلام اقدام ارزنده ای است. امیدوارم کمک بیشتری به معرفی و بازاریابی بهتر محصولات موسسه در سراسر کشور کند