روزانه های سینمایی
کرشمه کریشما

کرشمه کریشما

دو سال پیش بود که نسخه ای از قرارداد خرید رایت سی و دو قسمت از سریال هندی کریشما از سوی موسسه "مهر هشتم" برای دریافت پروانه ارائه گردید. سریالی که به دلیل شباهت نسبی با سریال "اوشین" می توانست در جلب مخاطب موفقیت هایی را کسب کند.

خرید کامل سریال که بیش از دویست قسمت می باشد به آینده موکول گردیده بود. به همین خاطر سریال تا قسمت سی و دوم به مدیریت سعید مظفری دوبله شد ولی ادامه نیافت و هیچگاه به شبکه عرضه نشد.

این روزها صحبت از واگذاری سریال به تلویزیون است.! اگر چنین مطلبی صحت داشته باشد؛ جای طرح این پرسش است که چرا تلویزیون سال های قبل در بازارهای منطقه ای و جهانی فیلم، سریال را خریداری نکرد و پخش آن را به تاخیرانداخت.؟ سال هایی که تلویزیون جیب پر پول تری داشت و برای خرید سریال هایی از این دست مشکلی نداشت.

در این میان یک احتمال وجود دارد که سیما خریدار دوبله سی و دو قسمت اول سریال است و قصد داشته باشد از همان تیم دوبله برای ادامه کار استفاده کند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید