روزانه های سینمایی
عباسیان شمشیر را از رو بست!

عباسیان شمشیر را از رو بست!

محمد رضا عباسیان نه به عنوان دبیر جشنواره، نه در مقام مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری و نه در هیبت مسئول امور بین الملل سازمان سینمایی بلکه به عنوان یک مستند ساز موفق به دریافت جایزه از اولین جشنواره های فیلم های نظامی و تاریخی در کشور لهستان شد. به موجب این گزارش؛ برای عباسیان از اروپا شمشیری از جنس نقره( جایزه دوم جشنواره) آورده خواهد شد.

  فیلم عباسیان با نام "مدرسه" پیرامون موضوع جنگ های بوسنی و هرزگوین و کشتار مسلمانان است. 

باور نمی کنید اینجا را بخوانید. کد ۷۰۴

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۱ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • از چنین مدیری با این همه شغل در توزیع فیلم چه انتظاری دارید ؟؟؟؟

    بابا این همه بیکار یکی رو بزارید کار ها روانجام بده ؟؟؟
    این همه شغل کم بود فیلمسازی هم اضافه شد!!!!
    بعد میگن شغل نیست تا وقتی این مدیران ۱۰ تا ۱۰ تا شغل دارن همین وضعیت است
    مگه یک ادم چقدر میتونه کار داشته باشه !!!
    اقای ریس سازمان سینمایی تا کی باید این همه مدیران ۲ شغله ۳شغله ۶ شغله داشته باشم
    همین باعث میشه که در یکی از این شغلها دوچار کم کاری شوند تقصیر عباسیان نیست ایشان اصلا مقصر نیست مقصر این مسولی که ۶ تا ۶تا شغل رو به یک نفر میده همین باعث از بین رفتن موسسه رسانه های تصویری شده و نبود مدیرت در رنج و عقب افتادگی بسر میبره
    شرکتی که یک سایت نداره دیگه چی انتظار دارین ؟؟؟
    این اتش امروز نمایش خانگی رو گرفته دفعه بعد سراغ دیگر پست ها میاد؟؟؟
    خودتان قضاوت کنید
    دیگه یکهو بیادریس جمهور هم بشه در ضمن بیاد ریاست سازمان صدا وسیما هم بشه ایشون کم نمیارن
    اقای فروتن این کامنت رو برای اقیا عباسان بفرستید البته اگه این همه شغل اجازه بده ایشون بتونه اصلا در اینترنت باشه وتازه سر به ایمیل بزنه
    واقعا نبود مدیریت همه جا موج میزنه
    تا کی
    از سازمان سینمایی و تشکیلات سینمایی بعیداست
    من همین جا مرگ شرکت رسانه های تصویری رو تسلیت میگم !!!!

  • من پوستم کلفت تر اینهاست 
    من هیچ ترس و واهمه ایی از بیان حقیقت ندارم!
    اقای فروتن  متن بنده رو به اقای فروتن مو به مو بگید یا ارسال کنید!!!

  • سلام. فکر کنم شما این شمشیر ور از رو بستید.تا اونجا که ما تو خبر خوندیم ننوشته بود که قرار عباسیان بره لهستان او هم به مدت یک هفته همانطور هم که تو خبر فارس عکسش درج شده وابسته نظامی این جایزه رو دریافت کرد وباهاش عکس گرفت. آقای فروتن مدیر کل روابط عمومی محترم سازمان سینمایی یا خبر رو درست بزن یا اینکه داری دروغ می زنی دیگه لینک اصل خبر رو نزن. شدید میر علایی که خبر کذب اعلام می کنه. می دونم شجاعت گذاشتن این کامنت رو نداری.

  • بسیار تامل برانگیز است که فردی مدیر محترم سایت را به همین سادگی متهم به دروغ مینماید در حا لی که حتی زحمت خواندن متن خبر را به خود نداده اند. در کجای این مطلب به حضور یک هفته ای آقای عباسیان در این جشنواره اشاره شده است؟ پر واضح است برخوردهای این چنینی چیزی جز تسویه حسابهای شخصی نیست. و قطعا این مطالب بصورت پیش فرض آماده و نوشته شده است. جناب آقای فروتن تقاضا دارم برای جلوگیری از مسموم شدن فضای سایتتان که در چند روز اخیر موارد زیادی در حال رخ دادن است افراد با درج مشخصات کامل حقیقی یا حقوقی خود قادر به درج کامنت باشند و در غیر اینصورت شاهد اتفاقات بدتری خواهیم بود.

    • تلاش بر این است تا به مرور آداب حرف زدن و گفتگو رابیاموزیم. تاب توهین به خودم را دارم مادام که از اصلاح شدن نویسندگان بی نام و نشان ناامید نشده ام. در نسخه قبلی اشاره ای به برگزاری یک هفته ای جشنواره کرده بودم که خواننده از آن تعبیر به حضور کرده بود، احتمال دادم نوشته من نارسا بوده است، آن جمله را حذف کردم. ضمن آنکه حضور فیلمساز در جشنواره ای که اثر او پذیرفته شده است، کار بدی نیست.

  • سلام. مدیر محترم سایت  از اینکه این متن اصلاح کردید ممنونم من قصد توهین به کسی رو ندارم اگه فکر می کنید که من برداشتم اشتباه بوده. مسئله ای نیست ولی من  خبر قبلی رو دارم و اگه خواستید عکس خبر رو براتون ارسال می کنم و می بینید که حرف  من درسته یا ادعاهای شما. در کل یک چیز می گم من خودم یکی از ضربه خورده های همین تیم آقای شمقدری هستم . اما انصاف رو از خودم نمی گیرم. من از اینکه یک مدیر باسابقه و پخته سازمان سینمایی با اینگونه الفاظ در مورد مدیر دیگر سازمان  صحبت می کند برای خودم متاسف می شم که چطور می تونم از جناح های رقیب سیاسی بخواهیم بعدها در مورد  خود شماها که  هنوز در راس کار هستید و اینگونه همدیگر روآماج  حملات قرار می دید  قضاوت صحیح وغیر مغرضانه داشته باشد.
    من همیشه گفتم اگر محیط وجناح و همکارهاتون رو دوست ندارید استعفا بدید . همونطور که من استعفا دادم ودارم کار آزاد انجام می دم
    آقای فروتن شما چندی پیش به عنوان مدیر نمونه در معاونت شناخته شدید پس بهتره  حالا که سمت مدیر روابط عمومی سازمان رو دارید تعامل بهتری با خود وهمکارهاتون داشته باشید.
    من هم از اینکه شما از شبکه نمایش خانگی رفتید ناراحتم. چون  با شناختی که از مدیر جدید دارم امیدی به بهبود وضعیت شبکه نمایش خانگی ندارم. اما وقتی سمت جدیدی گرفتید بهتره بیشتر تمرکزتون بر روی مدیر یت روابط عمومی باشه نه شبکه نمایش خانگی. چون با عرض معذرت وضعیت روابط عمومی آنجا بسیار سنتی وعقب افتاده است.
    اگر هم ایمیل اشتباه دادم برای اینه که شما رو معتمد نمی دونستم . شما نوشتید ایمیل منتشر نمی شه و محرمانه است اما چطور آقای مقدم متوجه شدن که این ایمیل جعلیه؟؟؟؟؟؟ مگر اینکه شما به  ایشون اطلاع داده باشید. 

    • علی آقا به گمانم خیلی اهل مطالعه نیستی و برداشت هایت از مطالب و نوشته هایم چندان مقرون به صحت نیست. اگر خواننده حرفه ای نیستی اقلاً با  صدها مطلب و یادداشتی که منتشر کرده ام اینقدر باید با هوش باشی که  هم بنده را شناخته باشی و هم  مختصات نثر و لحن نوشته هایم دستگیرت شده باشد.

      با هیچیک از همکاران علیرغم اختلاف سلیقه  در روش ،پدر کشتگی ندارم ورفقای صمیمی هستیم. طرح مسائل انتقادی در این فضا بابی است برای شنیدن انتقادات مردم که ولی نعمتان ما هستند. خیلی لطف دارند که امثال بنده را مستحق انتقاد می دانند و حرفی را در دلشان باقی نمی گذارند. از کدام حمله  صحبت می کنید. ما در محیط گلخانه ای بزرگ نشده ایم که از گل نازک تر نشنویم و به دیگران هم نتوانیم بگوییم بالای چشمتان ابروست. یک نمونه  از قضاوت های ناصواب را بفرمایید تا حق کشف به شما اهدا کنیم. دیگران هم عنایتی به نظرات مردم و کاربران داشته باشند و برای آنها احترام قائل باشند در صدد پاسخگویی برآیند. استعفا برای چی؟ خدا را شکر نفسی می آید و نعمت سلامتی برقرار مادام که  پل اعتماد  گسسته نشود و امکان خدمتگزاری فراهم، پا از رکاب  وظیفه در نخواهم آورد.

      شاید کمتر سخنگویی در شبانه روز به اندازه ای که پاسخگوی خبرنگاران هستم ، برای این کار وقت بگذارد.تمایل داشتی سلوک و برخوردم را می توانی از اهالی رسانه جویا شوی.  

      راستی چرا تنها دریچه طرح مسائل شبکه نمایش خانگی را به روی این خانواده بزرگ ببندم. اگر واقعاً همه چنین خواسته ای را داشته باشند، می پذیرم و به علائق علمی ام بیشتر می پردازم. مگر علاقه و کمی تجربه و دانش در باره یک موضوع مثل پدیده نمایش خانگی الزاماً باید به مسئولیت و شغل آدمی  مربوط باشد؟

      .. کلام آخرم قضیه فاش کردن ایمیل به دیگری چقدر قضاوت و خطای آشکاری است که از شما سر زده است. روا نبود چه  نسبتی را روا بداری

  • جناب آقای علی با سلام
    تشخیص حقیقی بودن ایمیل نیازی به دریافت اطلاعات از آقای فروتن ندارد . اشاره اینجانب به همه دوستانی بود که فقط با نام کوچک مطلب مینویسند و از درج نام خانوادگی و یا هویت حقوقی خود استفاده نمیکنند. وگرنه نه تنها ایشان اطلاعات را در اختیار کسی قرار نمیدهند بلکه درخواستی هم برای این موضوع وجود نداشته است و اگر به خاطر مطلبی که من نوشته ام به آقای فروتن نسبت نا روایی زده شده است شخصا از ایشان عذرخواهی مینمایم.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید