روزانه های سینمایی
آیا بعد از گشت ارشاد مجوز دیگری صادر نشده است؟

آیا بعد از گشت ارشاد مجوز دیگری صادر نشده است؟

ریییس اتحادیه موسسات ویدیو رسانه در گفتگویی با ایسنا اعلام داشته است پس از توزیع فیلم "گشت ارشاد" هیچ پروانه نمایش خانگی جدیدی صادر نشده است. این اظهارات در شرایطی بیان شده است که به موجب گزارش "دبیرخانه شورای پروانه نمایش خانگی" پس از صدور پروانه فیلم "گشت ارشاد"، مجموعاً پروانه ۱۳ عنوان فیلم و برنامه صادر شده است که در بین آنها دو فیلم سینمایی" پس کوچه های شمرون" و "ساعت شلوغی " به چشم می خورد.

به موجب این گزارش به جز شش عنوان برنامه آموزشی که در همین مدت موفق به دریافت پروانه گردیده اند، در بین ۵ عنوان باقی مانده فیلم های مستند و انیمشن نیز دیده می شود.

این گزارش می افزاید اگر منظور ریس اتحادیه موسسات عدم پخش محصول پس از حاشیه های توزیع فیلم گشت ارشاد بوده است، این مطلب نیز به گواه عناوین منتشره در ۱۸ روزه گذشته صحت ندارد. کد ۶۴۵

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب اقای فروتن یک پروانه نمایش متعلق به موسسه سینما ۲۴ یک هفته است که منتظر امضا است.به نظر می رسد که اقای عظیمی دیگر در این رابطه وظیفه ای  ندارند.اگر جنابعالی در مقام سخنگو قصد دفاع از عملکرد سازمان سینمایی را دارید بفرمایید تا مشکلات را فهرست کنیم.به نظر این حقیر دوستان مناره را دزدیده اند اما چاهی در شان این مناره یافت می نشود.

  • اقای فروتن صحت دارد منظور ایشان و ما ها فیلم سینمایی ایرانی که توزیع بشه فیلمهای ویدیویی و برنامه اموزشی که اهمیتی ندارد و اصولا توزیع نشده حساب شده هستن چون ارزشی ندارن

  • جناب آقای فروتن
    به گواهی آقای نادری ، آقای کرمی ، آقای عظیمی
    بنده و مسئول پیگیری کارهای اتحادیه در دو هفته اخیر بارها و بارها به صورت حضوری و تلفنی با دوستان فوق با دوستان فوق جهت امضا   پروانه های داخل کارتابل آقای عظیمی و مشکلات موسسات پیگیری و تاکید نمودیم ولی تا به امروز به نتیجه نرسیدیم
    پیش بینی میکنم پروانه های صادره اعلامی شما مربوط به دوره همزمان با اتفاقات کشت ارشاد بوده است نه بعد آن   

  • سلام.آقای فروتن سریال قهوه تلخ مجموعه ۳۵ اش پروانه نمایش گرفت یا نه.بعد فیلم ساعت شلوغی برای کدام موسسه است.ممنون میشم جوابم رو بدبد.

  • سلام آقای فروتن
    خسته نباشید
    من فیلم آقای فرح بخش رو ندیدم ولی از فیلم های ممنوعه ی حوزه هنری بوده
    می خواستم بدونم نسبت به نسخه اکران شده تغییراتی داره؟
    زمان پخش فیلم مشخص نشده؟

  • پس کوچه های شمرون هفته اینده توسط شرکت هنر اول به صورت سراسری توزیع می گردد.تامین این فیلم توسط موسسه پارس ویدیو انجام شده است.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید