روزانه های سینمایی
کلاه قرمزی آتش بس را نقض می کند!

کلاه قرمزی آتش بس را نقض می کند!

هر قدر تهیه کننده نسخه سینمایی فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه این دست و دست بکند و زمان اکران عمومی فیلم را عقب و جلو کند، کلاه قرمزی در شبکه نمایش خانگی، بچه ها را از یاد نمی برد. بچه ها آماده باشند تا هنرنما کار بسته بندی و آماده سازی قسمت تازه ای از این عروسک دوست داشتنی و رفقایش را به اتمام برساند و آنوقت سر و کله این شخصیت بامزه با قصه ای تازه پیدا شود.

اگر سری به سایت هنرنما زده باشید، در پنجره برنامه آینده موسسه، کلاه قرمزی بد جوری از خودش بی تابی نشان می دهد. بعید نیست در روزهایی که موسسات موقتاً آتش بس داده اند و فعلاً فیلم تازه ای را به بازار نمی فرستند، کلاه قرمزی میدان را یکسره از آن خودش کند و اسباب شادی بچه ها و بزرگترها را یکجا مهیا کند. آخرین خبرها حاکی از جستن کلاه قرمزی از پنجره برنامه آینده و خیز او در بازار نمایش خانگی کشور است. اگر خواستید سراغ او را بگیرید، به دنبال عنوان برقکار شعبده باز باشید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ۲ سوال از انمایندگان شرکت  تصویر گستر و هنر اول دارم 
    اول از اقای اسد زاده سوال میکنم که نارنجی پوش کی توزیع میشه و البوم تصویر ی بهرام رادان؟؟ 
    دوم از شرذکت هنراول فیلم کینه توزان  کی پخش میشه؟؟؟

  • با سپاس از پیش دستی سایت روزانه ها در  خبررسانی
    قسمت پنجم از مجموعه کلاه قرمزی ۹۱ از صبح امروز در سراسر کشور توزیع شد

  • با عرض سلام و صبح خیر 
    امروز صبح کلاه قرمزی ۵ برقکار شعبده باز در سراسر کشور توزیع شد

  • آقایان قائنی نجفی و مهدی یاری
    تکلیف فیلم ارزشمند درخت زندگی چه شد؟ چرا تبلیغ این فیلم از سایت حذف شد؟
    فیلم زیبای فرش ایرانی در چه زمانی توزیع می شود؟
    متشکرم

    • این سایت نقش اطلاع رسانی را ایفا می کند و نه تبلیغ. رایت سینمایی اثر یاد شده از سوی بنیاد سوی فارابی خریداری شده است و برای خرید رایت ویدیویی آن موسسه ای داوطلب خرید نشده است. برای فرش ایرانی تقاضایی واصل نشده است.

  • جناب فروتن عزیز
    تبلیغ فیلم درخت زندگی به مدت چندین ماه در سایت هنرنمای پارسیان قرار داشت و حتی شنیده بودیم که از سوی این موسسه خریداری نیز شده بود.
    فرش ایرانی چند سال پیش توسط موسسه ی هنرنما خریداری شده بود، اما از صدور مجوز آن اطلاعی ندارم.

  • با عرض سلام
    فیلم سینمایی فاخر فرش ایرانی کار گروهی اساتید سینمای ایران همان طور که قبلا اعلام کرده بودیم در تابستان امسال توزیع خواهد شد

  • با سلام خدمت اقای فروتن.میخواستم ببینم که تکلیف فیلم جرم چه شد وکه وارد شبکه نمایش خانگی میشود.ایا واقعیت دارد که نسخه مجاز فیلم خصوصی وارد شبکه نمایش خانگی شده

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید