روزانه های سینمایی
همه سهم نمایش خانگی در گزارش ایرنا

همه سهم نمایش خانگی در گزارش ایرنا

خبرگزاری دولتی ایرنا در آخرین روزهای سال مروری شتابزده و خبری داشته است بر مهمترین رویدادهای سینمایی کشور که پاراگرافی هم به نمایش خانگی اختصاص داده است، بخوانید:

شبکه نمایش خانگی

 

توزیع سریال های ویدیویی همچون 'قهوه تلخ' و 'قلب یخی' در شبکه نمایش خانگی از دیگر اتفاقات مهم در سال ۹۰ بود که در نهایت این آثار ویدیویی که در ابتدا با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده بودند با شکست روبرو شده و پس از قاچاق، به سرانجامی نرسیدند و تولید آنها متوقف شد.

در این میان همچنین حق رایت فیلم های سینمایی کاهش یافت و از سویی موسسات ویدیویی ملزم به ارائه نسخه 'دی.وی.دی' فیلم های سینمایی در شبکه نمایش خانگی شدند.

البته بسیاری از این نسخه های 'دی.وی.دی' فاقد بخش های جنبی همچون پشت صحنه فیلم های سینمایی بود که این روند با اعتراض مخاطبان روبرو شد.

همچنین موسسه رسانه های تصویری نیز پک نسخه باز سازی شده فیلم های سه نسل از سینماگران کشور را در قالب یک یسته مشخص به بازار عرضه کرد. کد حبر ۳۴۲

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید