روزانه های سینمایی
وقتی که نوع فیلم ها به مذاق یک موسسه خوش نیاید

وقتی که نوع فیلم ها به مذاق یک موسسه خوش نیاید

موسسه ویدیو رسانه قرن ۲۱ در حالی که تاکنون به تعهدات خود در زمینه تامین و عرضه فیلم سینمایی ایرانی عمل کرده است، ظاهرا" تمایل چندانی برای انتساب آنها به خود ندارد. بر اساس این گزارش نگاهی به سایت موسسه مزبور که تقریبا" هر هفته نیز به روز می شود، موید این واقعیت است که کمتر اثر و نشانی از فیلم های ایرانی عرضه شده موسسه در سال ۹۰ در آن مشاهده می شود. موسسه قرن ۲۱ که روزهای اخیر فیلم تپلی را روانه بازار عرضه کرده است و پیش از این نیز فیلم دختر شاه پریون را با کمک پخش هنر اول توزیع کرده بود، در روزهای آینده فیلم های شش و بش و پیتزا مخلوط را به علاقه مندان سینمای ایران عرضه می کند. وجه مشترک تپلی و پیتزا مخلوط نازل بودن جنبه های هنری و محتوایی آنهاست. یادآور می شود قرن ۲۱ با تهیه کننده هر دو فیلم قرارداد پخش و توزیع منعقد کرده است. به این ترتیب ورود موسسه به تامین و عرضه فیلم های ضعبف، اقدامی صرفا" برای رفع  تکلیف بوده است و شواهد موجود گویای آن است که موسسه چندان مایل نیست سابقه و برند خود را پای چنین فیلم هایی هزینه کند. این گزارش می افزاید موسسه در سال آتی توزیع فیلم خوش ساخت انتهای خیابان هشتم ساخته علیرضا امینی را پس از اکران عمومی آن در دستور کار قرار خواهد داد. کد خبر ۲۶۳

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • شاید بشود این افول موقتی را به خاطر چند سال فعالیت درخشان جناب جعفری نادیده گرفت
    پا گرفتن دوبله بیرون از صدا و سیما به نوعی مدیون فعالیت منظم قرن ۲۱ است
    حتی شنیده شدن دوباره ی صدای جناب جلیلوند 

  • جالبه جناب فروتن
    انگار آقای ساداتیان خیلی علاقه به قرن ۲۱ داره و بلعکس
    آثاری نظیر به رنگ ارغوان.هفت دقیقه تا پاییز.چهارشنبه سوری و میشه یه جورایی شبانه روز رو هم اضافه کرد (البته اون قرن جدید هستش نه ۲۱).و شما فرمودید انتهای خیابان هشتم هم هست.فکر کنم برف روی کاجها رو هم باید اضافه کنیم.
    به نظر من آقایان فرح بخش و علیخانی (پویا فیلم) رو هم باید اضافه کنیم که با قرن ۲۱ رابطه خوبی در تبادل فیلم دارن
    آثاری نظیر:زنها فرشته اند.آواز قو..دختر شاه پریون.کما.شارلاتان.مهمان و … رو اضافه کرد

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید