اردیبهشت ۸۹ با توزیع انبوه مستند" شش تایی ها" در شبکه ویدیویی نقطه عطف تازه ای در شبکه ثبت شد. مستند "شش تایی ها "که سیری اجمالی بر بازی های دو تیم پرسپولیس و استقلال داشت، تمام تمرکزش را بر بازی معروف و تاریخی شهریور سال ۱۳۵۲ گذارده بود.
در ان بازی تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه شش بر صفر رقیب دیرینه خود را شکست دهد و کری خوانی طرفداران دو تیم را وارد مرحله تازه ای کند. "کریم مقدم" سازنده مستند "شش تایی "را باید فیلمساز با هوشی دانست که با شناخت ظرقیت های شبکه ویدیویی و جذابیت های رقابت بین دو تیم پایتخت نشین، دست روی موضوعی بگذارد که فروش چند صد هزار نسخه ای آن در سال ۸۹ خیلی دور از دسترس نبود.
شعار تبلیغی انتخاب شده برای روی جلد محصول و پوسترهای آن این عبارت بود: "پرسپولیسی ها حتماً باید این فیلم را ببینند." بعد از فیلم پرمخاطب شش تایی ها استقلال و تراکتور سازی هم به صرافت تولید مستند ورزشی – باشگاهی افتادند اما هیچ کدام نتوانستند، به عنوان یک اتفاق موجی را در شبکه پدید آورند. کد ۸۲۵
اضافه کردن نظر