روزانه های سینمایی
دلتنگ تان بودم

دلتنگ تان بودم

سخنی با خوانندگان و همراهان همیشگی

در ساعات پایانی ماه صفر قرار داریم، شاید از پیامک هایی که دریافته کرده اید از این حدیث نیکو مطلع شده باشید که رسول ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) به مومنان سفارش کرده اند که این دعا را بخوانید و به دیگران نیز سفارش کنید تا از برکاتش بهره مند گردند. پس تیمناً و تبرکاً ترجمه حدیث شریف را نقل می کنم.

فرموده اند:" منزه است خدای متعال، ای برطرف کننده اندوه شدید و از بین برنده غم، اندوه شدید مرا برطرف ساز، کارم را آسان ساز و بر ضعف و کم تدبیری ام رحم نما! و مرا از جایی که گمان ندارم روزیم ده. ای خدای جهانیان!  آمین

پس از وقفه ای چند روزه که ناشی از چموشی و بی وفایی مرکب تکنولوژی یعنی سایت و سرور آن بود، ملاحظه کردید که مطالب یک هفته اخیر و کامنت های دوستان از دسترس خارج شد و حالی اساسی از بنده راقم سطور گرفت.

حال که دوره ریکاوری را پشت سر گذاشته و به مدد حافظه، قدری از مطالب حذف شده را بازنویسی کرده ام، مجدداً قلم از نیام برکشیده و خدمت دوستان عزیز در باره مسائل مورد علاقه گپ و گفت خواهیم کرد.

البته هیچ تضمینی نیست که فناوری دوباره بازی در نیاورد و سر ناسازگاری نگذارد.! با این حال با تدابیر صورت گرفته و کمی هم پوست کلفتی درگاه موجود را به قصد حضور بی تکلف شما دوستان و کلیک رنجه اتان، برپا و گشوده نگاه می داریم.

مهم نیست که در آمار بازدید های سایت، چند هزار بازدید از مجموع بازدیدها کاسته شد، رونق این درگاه به غنا و عمق نظرات و دیدگاه های کاربرانی است که زینت بخش آن می باشند.

فرداهایی بهتر پیش رویتان باشد

 

 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید