روزانه های سینمایی
بچه ننه پیش از موعد به دنیا آمد

بچه ننه پیش از موعد به دنیا آمد

فیلم سینمایی "کلاه قرمزی و بچه ننه" از سوی موسسه "پارس ویدیو" به بازار آمد. این محصول که در نوع خود با بیشترین تیراژ ممکن به بازار عرضه شده است، احتمالاً بیشترین بهای پرداختی برای خرید رایت ویدیویی یک فیلم ایرانی را هم دارا می باشد.

اگر موسسه "هنرنمای پارسیان" از ابتدای سال تکنون بصورت پیوسته با انتشار کلاه قرمری ۹۱ میدان را برای هنرنمایی عروسک های بازیگوش و دوست داشتنی مجموعه کلاه قرمزی مهیا کرده است، حالا نوبت "پارس ویدیو" است که بیشتری بهره را از فضای رساانه ای موجود ببرد.

همه کسانی که کلاه قرمزی و پسر خاله را از دهه ۶۰ در تلویزیون و بعدها در سینما دنبال کرده اند، در این سالها کماکان با انگیزه قصه های این کاراکترها را دنبال می کنند و هر بار که شخصیت یا شخصیت های جدیدی به مجموعه افزوده می شود، کنجکاوانه در صدد شناخت ویزگی های گفتاری و رفتاری آنها برمی آیند.

شاید اگر علاوه بر اجرای عروسکی با تکنیک میله ای، نسخه انیمیشن سه بعدی کلاه قرمزی طراحی و تولید می شد، امروزه آوازه این عروسک در مرزهای ایران محدو نمی ماند.

"پارس ویدیو" در انتشار محصول به فارسی زبان های دیگر کشورها هم فکر کرده است و نسخه خارج از کشور فیلم را با قاب پلاستیکی و زیر نویس انگلیسی تولید کرده است.

پنجاهمین فیلم ایرانی سال ۹۱ را بخرید و به بچه های خود، دوست و آشنا هدیه دهید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۹ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام

    اقای فروتن خسته نباشید.دی وی دی ارجینال کلاه قرمزی رو میشه از سایت پارس ویدیو خریداری کرد؟

    ادرس سایت رو پیدا نمیکنم.چون تو شهر ما توزیع نشده.

  • در ضمن اقای فروتن چرا  کلاه قرمزی و بچه ننه با قاب پلاستیکی در کشورمون توزیع نمیشه؟ که شکیل تر هم هست.درست نیست؟

  • سلام
    اقای فروتن در پشت جلد و پروانه جرم تایم رو نوشتن ۱۱۸ دقیقه ولی خود فیلم ۱۱۰ دقیقه است ایا ۸ دقیقه سانسور شده؟

    ایا پروانه تازه ایی در بانک پروانه های ویدیویی ثبت نشده؟

  • پس چرا پشت جلد زدن ۱۱۸ دقیقه در ضمن یک نکته هم وجود داره تایم فیلمها که در پروانه و پشت جلد میزنن با خود فیلم کلا در اکثر فیلمها درست نیست
    شاید خواستن نسخه کاملتری نسبت به اکران در نمایش خانگی پخش کنن

  • سلام
    اقای میر مجیدی میشه زمان پخش دیگر فیلمهای گلرنگ رو در سایت روزانه ها بگید در ضمن چطور فیلم چیزهایی هست نمیدانی زیر نویس دارد ولی جرم نداره ؟
    اقای فروتن این روزها کاملا تحت تاثیر دوبله استثنایی جرم هستم ای کاش فیلمهای این طور که پتانسیل دوبله رو دارن از این کار دریغ نکنن یک کارنو و مهیجی است راستی اقای منوچهر اسماعیلی دیگر در دوبله فیلمها نیست خبری از ایشون ندارید؟

    فیلم دیگری که پتانسیل دوبله ابن جوری رو داره به نظر من راه ابی ابریشم

    • تمرکز ایشان در واحد دوبلاژ تلویزیون است. منتظرم کارشناسان دوبله در باره کیفیت دوبله جرم به مدیریت خسرو خسروشاهی اظهار نظر کنند و مطالبی را قلمی سازند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید