روزانه های سینمایی
سایت های کم فروغ

سایت های کم فروغ

مدتهاست این شبکه از نفس افتاده است.

چند صباحی است شهزاد در هزار و یکشب قصه تازه ای را ساز نکرده است.

خدا نکند عزیز صاحب صدا و حنجره ایی از میان ما برود و فرید سوگمندانه دست به قلم ببرد و یادش بیفتد وبلاگی هم دارد.

هر قدر این تشکل در انتشار بیانیه های آتشین مستعد است اما در به روز کردن سایت کم رمق است و بهانه ای را برای دید و بازدید به وبگردها نمی دهد.

محمد رضا ظاهراً یادش رفته است سفره ضیافت افطار را جمع کند و با انتشار مطالب تازه تری شیرینی سوقات های یزدی را در کام مان بچشاند .

انصافاً فضای این سایت first class است اما می شود بحث داغی را بین موافقان و مخالفان سریال راه انداخت و گرمی را در گوشه گوشه این خانه دنج و آرام ساری کرد.

همین قاعده در باره این ویلای مجلل هم صادق است. چرا همه جا باید در باره ویدیوی کارگردان مجموعه نظر بدهند اما مدیر سایت نتواند کانون اصلی مباحثات را به سایت سریال منتقل و هدایت کند.

این یکی آخرشه! بیشترین سرمایه گذاری را برای تامین فیلم می کند اما هر قدر در سایت ها "ریز" شدیم و بر "موج" سایت ها گردش کردیم، نشانی از "سیستم" اطلاع رسانی  موسسه ویدیو رسانه ندیدیم.

همین که اجاره این سایت پرداخت می شه و هنوز می توان سایت را یک نظر برانداز کرد جای شکرش باقیه. اینطوری می توانیم آهی بکشیم و بگوییم ای … یادش بخیر

 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۱ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    • سلام سایتی سر حال و تازه نفس. جالب است که در فهرست پیوندهای شما هم بعضی موسسات یا آدرس ندارند و یا اگر دارند، باز نمی شوند!

  • سلام جناب آقای فروتن عزیز به شما استاد بزرگ خسته نباشید میگویم میشود گفت که سایت روزانه های سینمایی پر بیننده ترین سایت میباشد همه دوستان از کوچک و بزرگ در این سایت همواره حضور دارند همان طور که مستحضر هستید تعداد باز دید کنندگان هر روز بیشتر میشود ولی چرا همه شرکتها و همه مدیران با اسم مستعار وارد میشونداز روزی که داستان ارشاد و دادن پروانه ها به دست دوستان جدیدمان سپرده شده همه زبانها بسته شده است همه پی حل مشکلاتشان در ارشاد هستند و ترس و واهمه تمامی شرکتها را فرا گرفته  وترس از جبهه گرفتن دوستان جدید ارشاد مانع از هر کلامی در وبلاگها شده است و شما نیز هر مطلبی را نمیتوانید درج نمایید به هر حال به شما کاملا حق میدهیم به قول خودتان یادش به خیر…… این هم بگذرد 

    • سلام

      لطف داری امیر آقا

      در ۳۳ ماهی که افتخار انجام مسئولیت را داشتم تلاش کردم تا مدیران محترم موسسات در پیچ و خم اداری گرفتار نشوند، برای پیگیری درخواست های مشروع  و منطقی اشان متوسل به وزیر و وکیل و معاون وزیر نشوند. وقت گرانبهایشان با نامه نگاری و طومار نویسی به هدر نرود. پشت در اتاق مدیران معطل نگردند و وقت شان متمرکز در کار تامین و توزیع شود. مصلحت موسسات، شبکه و دولت را در اتحاد موسسات بیابم و با آنها بگویم فرهنگ کار جمعی را پاس بدارند. در مورد ترس و واهمه ای که به آن اشاره کرده ای نمی توانم نظر بدهم . بعید میدانم این ادعا برای همه موسسات صدق داشته باشد. اگر چه به دلیل ریسک بالای سرمایه گذاری در شبکه باید به موسسات حق داد که محافظه کارانه عمل کنند . به رییس محترم اتحادیه موسسات هم عرض کرده ام با توجه به سطوح و لایه بندی مدیریت در وزارت ارشاد ترجیحاًمسائل صنفی را در درون ارشاد دنبال کنند و بهانه به دستان مخالفان و بد خواهان ذاتی سینما و ویدیو ندهند.

  • سلامی دوباره ، وتشکر از اظهار لطف تان ،اگر بعضی از لینکهای موسسات کار نمیکند به احتمال زیاد قطع بودن اینترنت و سرور میزبانی آنهاست، واگر بعضی از موسسات هم آدرس سایت ندارند ، اشکال از ماست که به آدرس سایت آنها دسترسی را نداریم.بار ها برای سامانه ویدئو رسانه هم اتفاق افتاده که بعلت قطع بودن اینترنت این سامانه در دسترس کاربران عزیز نبوده است.در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی وتماس با موسسات ، اطلاعات جامع تری از موسسات را بخصوص اطلاعات شناسنامه ای فیلم ها را در سامانه ویدیو رسانه کوشاوار ایران درج کنیم.همچنین برای همین منظور برای یک کار درازمدتی ، طرح توجیهی پروژه سامانه ویدئو رسانه ایران را تدوین کرده ایم، تا از این طریق درگاه مشترک اطلاع رسانی ، باریابی و فروش موسسات ویدئو رسانه ایران شکل اجرائی خودرا درقالب یک تشکل خصوصی با مشارکت موسسات و دست اندر کاران این صنف محقق گردد.فراخون دعوت به همکاری و مشارکت در سامانه  برای همین منظور است .
     پیشاپیش ، دست گرم تمامی عزیزان را در این کار فرهنگی( با شکوه جمعی) به گرمی می فشاریم .
    به امید ایرانی آباد و سرفراز با همت تمامی عزیزانی که ما را دراین راه به لطف خدا  یاری میرسانند.اردتمند علیزاده   

  • جالب بود اما نگاه و واکنش مدیران این سایتها باید خواندنی تر و قانع کننده تر باشد.چراکه  یک عمر آنها  به واسطه رسالتشان تلاش کردند و جنگیدند تا دیگران را به بوته نقد بسپاردند و حال خودشان زیر ذره بین هستند..واکنش اولیه سایت هزارو یکشب هم جای صحبت دارد و برای شنیدن شنیدنیهابایست فرهنگ انتقاد را در جامعه همگانی نمائیم
    http://1001shab-anzali.persianblog.ir
     

  • پیرو مطلب  فوق نیز سایت دل نوشته های فرید هم در قا لب عنوانی چون "گلایه ای از گلایه ها"واکنش  از خود نشان داده که بد نیست نگاه این وبلاگ نویس را هم مرور نمائیمhttp://www.faridkarami.blogfa.com/post-227.aspx
     

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید