روزانه های سینمایی
روایت یک خبرنگار مستقل از فتنه سال ۹۱ سینما

روایت یک خبرنگار مستقل از فتنه سال ۹۱ سینما

علی افشار روزنامه نگار و نویسنده سینمایی که در یک دهه اخیر تجربه همکاری با بخش هنری – سینمایی سایت های مختلف خبری را داشته است، سکوت را جایز ندانسته و تحلیلی از چگونگی شکل گیری اختلافات و اردوکشی ها در صحنه سینمای ایران ارائه داده است. منازعاتی که به زعم وی از فتنه نوروز ۹۱ آغاز شد و مسبب این فتنه نهادی جز حوزه هنری نبوده است . نهادی که محوریت صف بندی ها علیه تیم مدیریتی سازمان سینمایی را شکل داد.

مشروح یادداشت افشار را اینجا بخوانید. کد۷۷۱

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام  ببخشید فقط در حد نظر بنده از دیدن این سایت واقعا لذت میبرم و به همین دلیل انتقاد دارم فکر میکنم آخرین دیدگاهها اگر مثل قبل بود بهتر میشد با این بالا وپایین رفتنها جذابیت سایت از بین رفته قبلا روزی ده بار به این سایت مراجعه میکردم ولی الان روزی دو بار یا سه بار ممنون میشم به حالت اول خودش بر گردونید

  • با سپاس از آقای فروتن عزیز. به نظرم لازم باشه از همه صاحب نظران بی طرف و بی غرض دعوت بشه تا در یک هم اندیشی مسائل سینمای ایران رو بررسی کنند. بهتر اینه که در این مقطع تاریخی، این آسیب شناسی صورت بگیره تا فردای تاریخ، هر کسی به نفع خود مقصران رو به مردم معرفی نکنه. فقط امیدوارم وقتش نگذره!

    • علی آقا میزبانی چنین نشستی را باید مجامع بی طرفی برگزار کنند تا متهم به جانبداری از یکی از طرف های دعوا نشوند

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید