روزانه های سینمایی
رسیدن بخیر آقای مشاور!

رسیدن بخیر آقای مشاور!

به گزارش قدس آنلاین، امیرحسین علم‌الهدی مشاور پخش فیلم سینمایی "یه حبه قند" درباره استقبال از این فیلم در شبکه نمایش خانگی به خبرنگار مهر گفت: طبق گزارش موسسه تصویرگستر پاسارگاد ۹۰ درصد از تیراژ اولیه این فیلم به فروش رفته است و امیدوارم به زودی به تیراژ دوم برسد. این نوید دهنده یک اتفاق مبارک است.

وی افزود: هدف گذاری درست سرمایه‌گذاران حوزه تولید این فیلم با توجه به اکران و نمایش خانگی و همچنین حوزه بین‌الملل که به گفته امیر اسفندیاری این فیلم در این حوزه نیز سینمای ایران را نمایندگی می‌کند، نشان از تولید موفق این فیلم دارد. البته بیشترین بار تولید "یه حبه قند" بر دوش خلاقیت رضا میرکریمی است.

علم‌الهدی ادامه داد: تیراژ اول این فیلم در شبکه خانگی ۴۵۰ هزار نسخه بوده‌است که البته رقم بالایی نیست اما با توجه به شرایط موجود حرکت روبه جلویی است. اتفاق بعدی در این حوزه عرضه محدود فرمت دی‌وی‌دی ۹ "یه حبه قند" است. که البته این فرمت با زیرنویس‌های فارسی، عربی، ایتالیایی، انگلیسی، کره‌ای و اسپانیایی وارد بازار خواهد شد و به دو زبان روسی و عربی نیز دوبله می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین کلیه اتفاقات در حوزه تبلیغات فیلم همچون پوستر، آنونس‌ها، تیزرها به همراه پشت صحنه در این فرمت جدید وجود دارد؛ آنونس‌های مجید مجیدی، معززی‌نیا و میثم مولایی، تیزرهای مجید مجیدی، پوسترهای کیارستمی و خورشیدی و همچنین پشت صحنه‌هایی که توسط خانم اینانلو گرفته شده است.

مشاور پخش این فیلم گفت: فرمت جدید دی‌وی‌‌دی ۹ این فیلم با بسته‌بندی و طراحی استاندارد به صورت محدود تا ۱۵ روز دیگر عرضه می‌شود. اتفاق دیگر انتشار نسخه بلو- ری این فیلم است که اولین‌بار در ایران با استانداردهای موجود عرضه می‌شود که امیدواریم در این زمینه نیز قدم خوبی برداریم تا شاهد ارتقا سینمای ایران در این بخش باشیم.

علم‌الهدی گفت: انتشار بسته‌بندی‌های جدید "یه حبه قند" قطعا اتفاق خوبی در حوزه نمایش خانگی است. امیدوارم تجربه ساخت و تولید آثاری با چنین مضامینی که در داخل و خارج از کشور مورد استقبال قرار گیرند، در دستور کار تولیدکنندگان قرار می‌گرفت.کد ۷۵۶

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • اتفاق بسیار مبارکی است، البته همین نسخه ی موجود نیز کیفیت خوبی دارد. قسمت های اضافه شده، پشت صحنه و طراحی جلد بسیار زیبا از نکات حائز اهمیت این نسخه است. امیدوارم این شیوه ی حرفه ای در تولید نسخه ی استاندارد سرلوحه ی خوبی برای سایر موسسات باشد. در ضمن فکر می کنم این نسخه سانسور نشده باشد که جا دارد بابت این لطف از مسئولین تشکر کنم.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید