روزانه های سینمایی
به هدف درست شلیک کن

به هدف درست شلیک کن

بازیکن سابق فوتبال مدت هاست در پست تهیه کنندگی بازی می کند. او که در سال های دور بعد از آویختن کفش ورزشی به گزارش و تفسیر بازی های فوتبال در تلویزیون روی آورد، تهیه کنندگی سینما را هم در کنار همسر کارگردانش آزمود و اعتباری در این زمینه کسب کرد.

"جهانگیر کوثری" مدتی است تهیه کنندگی کارگردانان اول سینما را عهده دار شده است تا بتواند نقشی در معرفی آنها به سینمای حرفه ای داشته باشد.کوثری جلب سرمایه گذار برای فیلم اولی ها را شگرد دارد و شاید به همین خاطر خیلی از کارگردان ها دست به دامن او می شوند.

"به هدف شلیک کن" یکی از همان فیلم هایی است که "محمد کتیرایی" را به سینمای ایران معرفی کرد. فاصله سه ساله بین ساخت و اکران فیلم(۹۰) نشان از عدم رغبت گروه های اکران برای کارهایی از نوع اول دارند.

"به هدف شلیک کن" از حیث بازیگر چیزی کم ندارد. پژمان بازغی، اشکان خطیبی، کامران تفتی، روناک یونسی و پولاد کیمیایی اینقدر قدرت دارند که تماشاگران و حداقل طرفدارانشان را به سالن ها بکشند. اکران عمومی فیلم در ماه بهمن که از آن به ماه مرده سال یاد می کنند، اجازه نداد به هدف درست شلیک شود و رقم ناچیز گیشه حداقل بتواند هزینه پخش فیلم را جبران کند.

رسانه های تصویری و کیمیا نما تامین و پخش فیلم سی و هفتمین فیلم ایرانی سال را بر عهده داشته اند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید