روزانه های سینمایی
سرتیپی خبر داد؛ تا اخر سال به شبکه می آییم

سرتیپی خبر داد؛ تا اخر سال به شبکه می آییم

ˈعلی سرتیپیˈ روز چهارشنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: با توجه به وضعیت بد شبکه نمایش خانگی، پخش کنندگان سینمای ایران تصمیم گرفتند وارد عرصه توزیع فیلم ها در شبکه نمایش خانگی شوند.

وی یادآور شد: بسیاری از شرکت های ویدیو رسانه فقط به توزیع فیلم های خارجی، انیمیشن و سریال های مختلف اقدام می کنند و فیلم های سینمایی از سوی این موسسات به درستی خریداری نمی شود.

این پخش کننده سینما تاکید کرد: در این شرایط شبکه نمایش خانگی در اختیار فیلم های ایرانی نیست و متاسفانه موسسات به خرید فیلم های ایرانی اقبالی ندارند.

سرتیپی تاکید کرد: کانون پخش و توزیع کنندگان تصمیم گرفت با توجه به این شرایط، موسسه ای را به صورت تعاونی و بمنظور توزیع فیلم های ایرانی در شبکه نمایش خانگی تاسیس کند.

وی ادامه داد: پخش کنندگان در آینده نچندان دور فیلم های خود را از طریق این تعاونی در شبکه نمایش خانگی توزیع می کنند و به لحاظ تکثیر و توزیع نیز پخش کنندگان و تهیه کنندگان عضو این شرکت، نظارت های لازم را دارند.

مدیرعامل موسسه سینمایی فیلمیران تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، یک شرکت تعاونی تشکیل می شود و وزارت ارشاد نیز با تاسیس این شرکت موافقت کرده است.

سرتیپی ابراز امیدواری کرد که هفته آینده مجمع عمومی با حضور مسوولان دفاتر پخش و تولید برگزار و در نهایت مقدمات تاسیس این شرکت بزودی فراهم شود.

وی گفت: نخستین تولیدات این شرکت تعاونی در شبکه نمایش خانگی تا اواخر سال وارد بازار خواهد شد.کد ۷۲۶

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • فکر می کنم موسسه ی فیلمسازان جوان نیز به همین منظور تشکیل شد و اگر اشتباه نکنم آقای سرتیپی نیز از اعضای این موسسه نیز هستند. اما آنقدر بد کار کردند و اعتماد مردم به شبکه ی ویدئویی را با کیفیت بد محصولاتشان سلب کردند که در حال حاضر از این موسسه جز نام، چیزی باقی نمانده است.

  • با سلام .اقای سرتیپی خبر خوبیه ولی فعلا همین موسسه فیلمسازان جوان را که راه اندازی کردید را سرو سامان بدهید موسسه جدید پیشکشتان

  • با سلام خدمت مدیریت سایت ایا موسسه فیلمسازان جوان فیلم جدید ایرانی خریداری نکرده است.راستی ایا  این موسسه   برای فیلم جرم  درخواست پروانه نمایش نکرده است

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید