روزانه های سینمایی
اگه میتونی منو بگیر!

اگه میتونی منو بگیر!

شنیده می شود یک کلاهبردار در پوشش بازاریاب با ترفندی حساب شده ضمن مراجعه به تعدادی از مراکز عرضه در تهران با نشاندن فیلم های رایتی و برداشتن فیلم های موجود یکی از موسسات ویدیو رسانه، با فروشندگان تسویه حساب نموده و وجوه حاصله را به جیب زده است.

چنانچه این خبر صحت داشته باشد؛ به نظر می رسد اقدامات پیشگیرانه اتحادیه موسسات ویدیو رسانه برای ساماندهی ویزیتورها نیازمند بازنگری مجدد می باشد. کد ۷۰۶

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام 
    متاسفانه از این جماعت همه چیز امکان پذیر است خواهش میکنم از آقای جابر انصاری در این زمینه جویا شوید

  •  
    سلام
    جناب فروتن متاسفانه بابوجودآمدن شرایط سخت اقتصادی جهت موسسات وشرکتها،ازیکطرف افزایش قیمت فیلمها وازطرف دیگر نحوه تسویه که بصورت نقدی شده وفشاری که برنمایندگان واردآمده سبب به وجودآمدن اختلافاتی گردیده که اگرهرچه سریعتر حل نشود نیازی به وجود این ویزیتورهای ذکرشده وغلام تکثیرها نیست.نمونه عر ض کنم نماینده یک شهرستان باتوجه به نحوه تسویه حساب نقدی سریال قلب یخی ناچاراآمارکمی ارائه داده اند وقتی باکمبودمواجه شدند راه کپی را به بعضی فروشگاهداران پیشنهاد کردند!!!!!!!!!!!!مطمئن باشید دود این اختلافات به چشم هردوطرف خواهد رفت.ایکاش میشد باگفتگوی صمیمی مشکلات را حل وطرفین همدیگررو درک میکردندواقعا باشرایط فعلی آینده سختی درپیش است.عدم صدوربه موقع پروانه نمایش هم به این موارد بیفزاید.واقعا حامی شبکه نمایش خانگی کیست؟؟؟؟؟؟مخاطب؟موسسات؟نمایندگی؟دولت؟سازمان سینمایی؟؟؟؟

  • نه به اون موقع که یک فیلم کودک که روی اکران نبود نه به الان که از کلاه قرمزی و اختاپوس و همبازی بگیر تا  امروزکه شلام بر فرشتگان  اکران شده   یعنی ۴ فیلم کودک  در اکران هستن  
    ما داریم یا از این ور بوم و یا از اون ور بوم میفیتم  هیچ کس پاسخگو نیست 
    بعد اینها در ورود به شبکه اصلا بیخیال  نمیشه حرف زد 
    هنوز نخودی وارد شبکه نشده که ابان ۸۹ اکران شده چه برسه به اینها 

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید