روزانه های سینمایی
برنامه های هفته نمایش خانگی اعلام شد!

برنامه های هفته نمایش خانگی اعلام شد!

ستاد هماهنگی "هفته نمایش خانگی" جهت اطلاع عموم فهرست برنامه های این هفته را به شرح زیر اعلام کرد. هر گونه تغییر در برنامه های اعلامی متعاقباً به آگاهی می رسد.

شنبه: در این روز فعالان صنف نمایش خانگی از عموم مخاطبان میلیونی خود عاجزانه درخواست تحریم ناوگان مسافری را مطرح خواهند کرد. این اقدام به طور نمادین در اعتراض به پخش غیر قانونی فیلم های موسسات ویدیو رسانه در قطارهای مسافری و اتوبوس های بین شهری صورت می گیرد.

یکشنبه: به میمنت هفته نمایش خانگی موسسات بدهکار پذیرای قدوم طلبکاران عزیز برای تعویض چک ها و تغییر تاریخ آنها هستند. متقابلاً عناصر زحمت کش کف بازار با در دست داشتن شاخه های گل ضمن مراجعه به موسسات و شرکت های پخش بسته های رنگین وعده های خود را به مدیران پخش اهدا خواهند کرد.

دوشنبه: قبل از ظهر این روز فروشندگان سک سک، لپ لپ، نک نک،هپ هپ و شرکا درصحن بزرگ یکی از انبارهای پخش محصولات نمایش خانگی اجتماع کرده و طی تشریفات مناقصه، اقدام به خرید کالاهای مرجوعی و انباری موسسات بخت برگشته می کنند.

سه شنبه: به مناسبت ثبت نام یکی از موسسات در کتاب رکوردهای گینس آیین ویژه ای در یکی از هتل های تهران برگزار می شود. مدیر این موسسه توانسته است با خرید رایت یک فیلم سینمایی ایرانی به مبلغ یک میلیارد تومان، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزند و نسق همه رقبا را یکجا بکشد.

چهارشنبه: تماشاگران سریال های ناتمام شبکه فرصت دارند تا پایان وقت اداری این روز از طریق اس ام اس، ایمیل و ارسال پیغام به صندوق صوتی موسسات ناشر اینگونه آثار، به محترمانه ترین شکل و در نهایت ادب و خونسردی، پیام های خود را به اطلاع موسسات ذیربط برسانند. نوشیدن یک لیوان آب خنک پس از تماس سفارش می شود.

پنج شنبه: به موجب پیش بینی های صورت گرفته قرار بود فیلم "جرم" پس از دو سال وعده و وعید در چنین روزی عرضه شود ولی در اخرین لحظه، زمان پخش آن به آینده نامعلوم موکول گردید. برای خالی نماندن جدول برنامه های این روز راس ساعت ۱۴ فعالان صنف بصورت سمبلیک در حسرت روزهای خوش گذشته و به یاد اداره کل سابق، یک دقیقه سکوت می کنند.

جمعه: امروز تعطیل است. مگر شما خونه زندگی ندارید؟  

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • مطلب جالب و نمکینی بود.
    شاید مصداق این مطلب باشد که " خنده تلخ من از گریه غم انگیز تراست……کارم ازگریه گذشته به آن میخندم"
    باور کنید خیلی وقته میخوام بر این موضوع قلم بگیرم اما افسوس که داستان این شبکه هرروز تلخ تر میشود

  • سلام
    جالب وخواندنی بود.جالب تر این یک میلیاردتومان خرید رایت است.فکرکنم اون شرکت واقعا هدفش رونق شبکه نمایش خانگی و…….!!!!!حالا این فیلم به چه قیمت عرضه بشه ودم ش کی بزنه بیرون معلوم نیست.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید