دومین نمایشگاه موسیقی و آثار شنیداری در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که در سال های گذشته برگزاری برنامه های مشابه توسط موسسات ویدیو رسانه با استقبال فعالان صنف روبرو نشده است.
به موجب ابن گزارش؛ حضور ناشران موسیقی در دومین نمایشگاه آثار شنیداری امکان دریافت نظرات و بازخورد مخاطبان را برای آنها پدید آورده است. شلوغی نمایشگاه و استقبال زاید الوصف مردم فقط به خاطر فروش آلبوم های موسیقی نیست بلکه یکی از جذابیت های نمایشگاه برگزاری نشست های تخصصی با حضور هنرمندان موسیقی است.
این گزارش می افزاید؛ طراحی برنامه مشابه از سوی اتحادیه موسسات ویدیو رسانه با حمایت دولت می تواند علاوه بر فروش، به طرح مشکلات موسسات و از جمله فرهنگ سازی برای خرید نسخه اصلی فیلم ها کمک کند.
یادآور می شود آخرین بار پیشنهاد ایجاد نمایشگاه فروش محصولات ویدیویی در جنب اولین جشنواره فیلم های ویدیویی مطرح شد، ولی در عمل اتفاقی نیفتاد. کد ۶۸۴
اضافه کردن نظر