روزانه های سینمایی
یک سوزن به خود

یک سوزن به خود

همکار محترمم به استناد یک خبر غیر موثق درگذشت هنرمند پرآوازه و محبوب آقای پور عرب را اعلام می کند و موجی از تاثر را به بار می نشاند. ساعتی بعد فوت آن عزیز گرانمایه تکذیب می شود و انتساب فعل قبض روح هنرمند، توسط حضرت ملک الموت نادرست از آب در می آید. همکارم ناگزیر پوزش می طلبد و خواستار سلامتی آقای پور عرب می شود.

اولاً جایگاه اداری همکار محترم چنین اقتضایی ندارد که در اعلام خبر پیشدستی کند.

ثانیاً این روزها همکارم را به عنوان دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان می شناسند و خود او با عواطف سرشارش تلاش دارد تا روزهای شیرین و خاطره آفرینی را برای کودکان ایران زمین رقم بزند، او نمی بایست حامل خبر- زبانم لال- مرگ هنرمندی شود که نسبتی هم با سینمای کودک ندارد.

در خبرهای تکمیلی مطلع شدیم در پی بازتاب های چاپ عکسی از پور عرب در سایت ها و جراید، وی با خاطری ملول خانه نشین شده و ارتباطش را با محیط های رسانه ای قطع کرده است. با اعلام خبر نامربوط اخیر، می توان حدس زد که چه ضربه دیگری به ایشان وارد شده است که شاید با یک عذرخواهی ساده عوارض روحی و روانی این ضایعه جبران نگردد. کد ۶۷۹

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید