روزانه های سینمایی
طالع اگر مدد کند دامنش آورم به کف

طالع اگر مدد کند دامنش آورم به کف

"روزانه های سینمایی" از صبح امروز یکسالگی را پشت سر گذاشت. درج بیش از ۳۰۰ یادداشت، 700 خبر، دهها گفتگو و مطلب در معرفی تازه های شبکه، حاصل تلاش نگارنده در این مدت بود.

شوک ناشی از تغییر و تحولات سازمانی نیز سبب نشد تا رشته این پیوند بگسلد و قلم از حرکت بازماند. مشاهده کردید که در ۷۰ روز گذشته دو اتفاق خوب یعنی شکسته شدن رکورد بازدید از مرز ۵۰۰۰ کلیک در روز و کثرت نوشته های متنوع از قلم نگارنده و کمی هم کاربران محترم، درک و هضم اتفاقات هفته های اخیر را آسان کرد.

شاید برای محققانی که در آینده بخواهند روزشمار یکسال از فعالیت های رسانه ای به نام ویدیو را زیر ذره بین قرار دهند، "روزانه های سینمایی" یکی از نقطه اتکاها باشد و امکان بررسی سیر تاریخی حوادث متعدد سال های ۹۰ و ۹۱ را میسر سازد.

خوشبختانه تهیه و تحقیق چند رساله دانشگاهی در ماه های اخیر با موضوع نمایش خانگی نوید آینده بهتری را برای واکاوی علمی این عرصه می دهد.

"روزانه های سینمایی" به فراخور ایام و بضاعت علمی نگارنده کماکان در باره موضوعاتی همچون سینما، نمایش خانگی، مدیریت رسانه و صنایع رسانه ای، مطلبی را منتشر خواهد ساخت و بطور کاملاً طبیعی متناسب با مسئولیت و دل مشغولی های بنده پرداختن به هر یک از موضوعات پیش گفته، شدت و ضعف خواهد داشت.

کلام آخر! اشاره به این واقعیت است که حرف های ناگفته ای در سینه می ماند تا اگر عمر کفاف دهد و فرصت مقتضی فرا چنگ آید، به رشته تحریر کشیده شوند.

از همراهی شما دوستان خوب و همراهان صمیمی که مایه دلگرمی است، سپاسگزارم.

          ماییم و نوای بینوایی     بسم الله اگر رفیق مایی

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۰ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب فروتن و همراهان همیشگی این تارنما
    موفقیت چشمگیر "روزانه های سینمایی" در جذب مخاطب(تا ۵۰۰۰ کلیک) روزانه و نزدیک ۵۰۰۰ دیدگاه منتشره تاکنون، جای تقدیر و تمجید و دارد، نیکوتر اینکه این میزان موفقیت  تنها در طول یکسال به دست آمده است. این یکسالگی مبارک. 

  • جناب آقای قروتن
    خدا قوت ، سلامت و شاداب در پناه حق باشید.
    امیدوارم با درایت مسئولین سازمان ، همدلی مدیران موسسات و صبر و تلاش نمایندگان محترم تا فرصت باقی است به راهکارهای علمی و عملی .احیائ  شبکه نمایش خانگی برسیم که فردا خیلی دیر است

  • با درود
    تولد ۱ سالگی این سایت رو به جناب فروتن عزیز که صادقانه و خالصانه از هیچ کمک و اطلاعتی به بنده و دیگر دوستان دریغ نکرده اند و همچنین بازدید کنندگان محترم تبریک عرض میکنم.
    پیمان کلهر
    دبیر شبکه نمایش خانگی در سی نت

  • جناب آقای فروتن
    با سلام
    سابقه بیش از دو دهه روزنامه نگاری به من ثابت کرده که واقعا این شغل زیان آور است. حضور یکساله شما در این سایت و حضور قبل تر از آن در وبلاگتان که به نوعی روزنامه نگاری در فضای مجازی است و به روز سازی مداوم سایت و مطالب آن نشان از سختی های کار دارد که خوشبختانه با این حجم فراوان تاکنون موفق بوده اید.
    برای شما موفقیت روزافزون در انجام امور و برای سایتتان هم افزایش بازدید کننده را آرزومندم
    شاد باشید
    مصطفی محمودی

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید