روزانه های سینمایی
بیانیه سازمان سینمایی در محکومیت فیلم اخیر منتشر شد

بیانیه سازمان سینمایی در محکومیت فیلم اخیر منتشر شد

نخستین بار نیست که ساحت قدسی پیامبران الهی مورد تعرض و بی احترامی قرار می گیرد. استکبار جهانی با هم پیمانی صهیونسیم در ادامه سناریوی اختلاف افکنی بین مذاهب و حمایت و پشیبانی از مذاهب جعلی و دورغین، بار دیگر توطئه شوم اهانت به نبی اکرم و پیامبر اسلام محمد(ص) را تکرار کرد و دریای احساسات و غیرت دینی یک میلیارد مسلمان را خروشان و طوفانی کرد.

بدون شک ابعاد این دسیسه نفرت انگیز سبب رنجش و انتقاد همه آزادیخواهانی است که احترام به باورها و ارزش های متعالی را شرط بقا و زیست صلح آمیز در جهان معاصر می دانند و بازی کردن با مقدسات را به مثابه انداختن کبریت شعله ور به انبار باروت می دانند.

سازمان سینمایی ، بنیاد سینمایی فارابی، انجمن سینمای جوانان ایران، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، موسسه رسانه های تصویری و موسسه سینما شهر با ابراز تاسف از وسیله قرار دادن سینما برای مقاصد غیر انسانی و وهن دین مبین اسلام همگام با مسلمانان سراسر عالم اقدام اخیر اسلام ستیزان دست پروده آمریکا و رژیم غاصب اسراییل را محکوم می نمایند و با حمایت از ساخت آثاری که نیات و ماهیت پلید سردمداران و طراحان هنجارشکن را افشا نمایند، پاسخ عملی به اردوگاه رسانه ای ضد اسلام خواهد داد. کد ۶۳۷

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • افشاگری یکی ازبازیگران فیلم موهن آمریکایی
    باشگاه خبرنگاران: "مایگل مارکوز" خبرنگار شبکه CNN در گزارشی زنده از لس آنجلس گفت: یکی از هنرپیشه های فیلم موهن، از اتفاقاتی که پس از انتشار این فیلم رخ داده دچار وحشت زده شده است. او گفته است که تهیه کننده فیلم کاملا او را گمراه کرده و فریب داده است. او نقش کوتاهی در این فیلم داشته و برای نقشی که سه یا چهار روز ایفا کرده ۵۰۰ دلار دریافت کرده است.

    هنرپیشه این فیلم (که در فیلم نقش مادر عایشه را ایفا می کند) در این باره گفت: من که در این فیلم بوده ام هرگز و هرگز نمی خواسته ام به علت  این فیلم به کسی آسیبی برسد. حالا که متوجه شده ام مسئله چه بوده است از اینکه در این فیلم ایفای نقش کرده ام و این فیلم سبب مرگ یک نفر شده است کاملا حالم به هم می خورد. این رفتار بسیار غیرمنصفانه است. اینکه یک نفر جانش را از دست بدهد و خانواده ای داغدار داشند تاسف آور است. من نمی دانم چه بگویم.
     
    خبرنگار شبکه گفت: هنرپیشه مذکور می خواهد نامش پخش نشود زیرا از عواقب کار می ترسد. او در سخنانش از مسلمانان سراسر جهان عذرخواهی کرد و خواست بدانند که او و دیگر عوامل این فیلم نمی دانستند محتوای این فیلم چه بوده است.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید