روزانه های سینمایی
ضیافت افطار تجلی همدلی موسسات و دولت

ضیافت افطار تجلی همدلی موسسات و دولت

مهمانی افطار اتحادیه موسسات ویدیو رسانه در آخرین شب جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد. در این ضیافت که جمعی از مدیران و کارکنان موسسات ویدیو رسانه، معدودیی از تهیه کنندگان سینما، گروهی از عوامل پخش و توزیع و نیز تنی چند از خبرنگاران حوزه سینما حضور داشتند، "حجت الاسلام زم" به ایراد سخنرانی پیرامون فضلیت های شب های پایانی ماه رمضان پرداخت و تلاش آدمی را برای راضی بودن در برابر آنچه که بهره او از تقدیر الهی است افضل از سهم خواهی و زیادت طلبی وی برای رضایت نفس دانست.

به موجب این گزارش سپس "دکتر نورزوی" رییس اتحادیه موسسات با برشمردن نقاط عطف کارنامه اتحادیه خواستار آن شد که علیرغم تغییرات به عمل آمده در تشکیلات سینمایی کشور، کماکان حمایت دولت در قبال تشکل های صنفی ادامه یابد و کاهش تصدی گری را شاهد باشیم.

در ادامه این مراسم با دعوت از سید علیرضا سجادپور معان امور فعالیت های سازمان سینمایی، از خدمات مدیر پیشین اداره کل نمایش خانگی و معاون وی تقدیر به عمل آمد و دبیر ستاد صیانت و حمایت از آثار فرهنگی و هنری نیز به خاطر تلاش هایش مورد تشویق قرار گرفت.

در پایان مراسم "جابری انصاری" دبیر ستاد صیانت؛ طی سخنان کوتاهی خواستار حضور پر شور حاضران در راه پیمایی روز قدس شد و از استاندارد سازی محصولات فرهنگی و هنری  – پیرو تفاهم نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی – در آینده خبر داد.

یادآور می شود پس از اتمام برنامه، مدیر پیشین اداره کل نمایش خانگی و معاون وی ضمن تشکر از میزبانان محترم ، خواستار اعطای هدایای خود به مردم زلزله زده آذربایجان شدند.

در همین رابطه بخوانید  کد ۵۹۴

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید