روزانه های سینمایی
پگاه دو کلمه حرف حساب زد

پگاه دو کلمه حرف حساب زد

یکی از کارهای کلیشه ای ستاد جشنواره های سینمایی گفتگو با هنرمندان و سینماگران است تا از زبان آنها تلویحاً تاییدیه ای برای کار خود بگیرند و اهمیت جشنواره خود را در بوق و کرنا کنند. هنرمندان هم معمولاً در چنین مواقعی رسم ادب بجا آورده و تو ذوق میزبان و مسئول جشنواره نمی زنند و حرف هایی را به زبان می آورند که باب میل مصاحبه کننده باشد. با این وصف "حمید رضا پگاه" بازیگر سینما و تلویزیون خرق عادت کرده و بی هیچ ترتیب و آدابی آنچه که در دل داشته است به روی دایره ریخته است. پگاه اعتقادی به جشنواره های سینمایی ندارد. زیرا به زعم وی این کار نه کمکی به جذب مخاطب می کند و نتیجه ای در برداشته است.

یادآور می شود سالانه حدود ۵۰ جشنواره کوچک و بزرگ سینمایی در کشور برگزار می شود و بسیاری از آنها معمولاً در همان دورهای اولیه به بایگانی تاریخ می پیوندند.!

کامل مصاحبه اینجاست. کد ۵۸۱

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • برگزاری جشنواره ها و همایشها اگر دستاوردی در بر ندارد لا اقل برای خیالیها نان دارد بقیه کار که مهم نیست مهم اون نونه هست

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید