روزانه های سینمایی
هفته ای پر بار برای شبکه نمایش خانگی

هفته ای پر بار برای شبکه نمایش خانگی

در هفته ای که در آن به سر می بریم از حیث تنوع و تعداد برنامه عرضه شده در شبکه، هفته ای استثنایی به شمار میرود. توزیع فیلم های سینمایی فرود در غربت، بدرود بغداد، مامان بهروز منو زد و قسمت تازه ای از سریال قهوه تلخ، سبب غافلگیری بسیاری از مخاطبان و کارشناسان رسانه شد.

همچنین در ابتدای این هفته از مجموعه مستند هوای تازه با مدیریت ناصر صفاریان قسمت دوم با توزیع سه مستند دیدنی با نام های؛ سلاطین خیابانها، من انرژی هسته ای نیستم و تاراز به علاقمندان سینمای مستند ارائه شد.

علاقمندان فیلم های ویدیویی شبکه نیز در این هفته بی نصیب نماندند و  یه دروغ کوچولو را برای ساعات فراغت خود تهیه کردند.

در هفته جاری اوج عرضه عناوین خارجی را باید در عرضه سریال ۸ قسمتی نقطه مرگ دانست. سریالی که مخاطب را برای تماشای قسمت های بعدی خود منتظر نمی گذارد و در اقدامی ابتکاری، هشت قسمت آن یکجا به بازار عرضه شده است.

تمام این اتفاقات در شرایط رخ داد که در هفته قبل نیز شگفتی های تازه ای در شبکه رقم خورد. مستند پهلوان با تیراژی بالغ بر یکصد هزار نسخه در استان های تهران و البرز با استقبال خیره کننده مردم روبرو شد و یاد مرحوم داداشی در اذهان دوباره زنده شد. سینمای مستند ایران توزیع عنوانی را با چنین شمارگانی کمتر به یاد دارد.

همچنین خبرها حکایت از فروش کلیه نسخ توزیع شده قسمت اول شام ایرانی در بازار دارد و شرکت پخش در تدارک ساز و کار متفاوتی برای توزیع قسمت دوم برنامه می باشد.

در وسط هفته نیز برای نخستین بار شاهد آیین ویژه ای برای نمایش خصوصی فیلم ویدیویی خیابان یکطرفه بودیم. فیلمی که به دلیل جذابیت های قصه ای با تیراژ بالایی در شبکه توزیع خواهد شد و پیشاپیش برنامه ریزی برای نمایش آن در چند ایالت آمریکا به انجام رسیده است. کد ۵۳۵

بازتاب این یادداشت:رجانیوز  فارس  ، ایرنا  خبرگزاری سینمای ایران

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید