روزانه های سینمایی
رییس ستاد صیانت راهی کاشان شد

رییس ستاد صیانت راهی کاشان شد

به دنبال دعوت یکی از بازدید کنندگان سایت روزانه های سینمایی از بازرسان ستاد صیانت و اشاره او به مسائل و مشکلات فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی در شهر کاشان، عصر امروز جابری انصاری رییس ستاد صیانت بطور سرزده وارد شهرستان کاشان شد. به موجب این گزارش وی در معیت رییس اداره امور سینمایی کاشان به بازدید از مراکز عرضه محصولات نمایش خانگی پرداخت و از نزدیک با فروشندگان صحبت کرد. این بازدید که تا ساعتی قبل هم ادامه داشت با واکنش مثبت فعالان توزیع فیلم و بازی در کاشان مواجه شده است.

رییس ستاد صیانت و حمایت از آثار فرهنگی و هنری ضمن استماع شکایات و انتقادات فروشگاه داران دستورات مقتضی را به مسئولان اداره ارشاد شهرستان ابلاغ کرد و مواردی را هم بصورت تلفنی با مدیر کل دفتر نمایش خانگی مطرح ساخت. در پایان این بازدید مقرر شد، تدابیر لازم برای ساماندهی هر چه بهتر مراکز عرضه در کاشان اتخاذ شود. کد ۵۲۴

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سرعت عمل ستاد صیانت در برنامه ریزی و حضور در کاشان (در کنار خبررسانی سریع روزانه های سینمایی) ستودنیست. امیدوارم  حاصل سفر ریاست محترم ستاد در این هوای کویری و تابستان داغ کاشان، گرمی بازار فروشگاه های عرضه در این شهر و گسترش مصرف نسخه های اصلی محصولات شبکه نمایش خانگی باشد. بد نیست جزئیات و حاصل گفتگوهای انجام شده نیز در این سایت منتشر شود.

    • ساماندهی بازار محصولات فرهنگی در نهایت به نفع فروشگاههای قانونمدار این صنف تمام خواهد شد  و بدون شک بخشی از اهداف و عملکرد ستاد صیانت هم در همین راستا می باشد با اینحال جهت رفع برخی سوء تفاهمات از جناب فروتن تقاضا دارم مشخص فرمایند منظور از بازدیدکننده در لینک موجود در این مطلب دقیقا کدام یک از دوستان است. البته با مراجعه به لینک و مطالعه کامنتها مشخص است فقط برای رفع همان سوء تفاهمها عرض کردم!

  • جناب آقای فروتن
    خبر درآمد هفتگی دو ملیارد  تومانی مهران مدیری از قهوه تلخ صحت نداشت که آنرا حذف کردید یا صحت داشت و …

  • پس چقدر دروغ گفتن و تهمت زدن برای ما راحت شده
    ولی فکر کنم تا نباشد جیزکی مردم نگویند چیزها
    درآمد در فروش قهوه تلخ برای عزیزان هنگفت بوده شاید این مبلغ بیش از اندازه غلو شده باشد و لی کلاهی که شرکت بر سر نمایندگان توزیع گذاشت هرگز از یادها نخواهد رفت زیرا عزیزان کالا را برای نمایندگان بشرط تعویض کالاپس از سه دوره توزیع قرار گذاشتند ولی بعد از هر بار تعویض شرکت پخش شرکت تعهد شرکت قبلی را انجام نداد و فقط کلاه سر ما نمایندگان  رفت ما که راضی نیستم زیرا از حق زن و فرزندان ما گذاشته شده است  و با حمایتی هم که از سوی ارشاد برای عزیزان قائل شدن صدای ما به جائی نخواهد رسید

    • نمیدانم منظورتان از حمایت ارشاد چیست؟ دولت دخالت مستقیمی در مناسبات پخش سریال و جزئیات آن ندارد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید