روزانه های سینمایی
تغییرات ساختاری در سازمان مدیریت نمایش خانگی

تغییرات ساختاری در سازمان مدیریت نمایش خانگی

'سعید رجبی فروتن' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: بر اساس اعلام مسوولان، معاونت های سازمان امور سینمایی تا ۱۰ روز دیگر تشکیل می شود و بخش صدور پروانه ساخت و توزیع در شبکه نمایش خانگی نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد.

وی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در بخش های مختلف در سازمان امور سینمایی، گفت: پروانه های ساخت و نمایش آثار سینمایی و ویدیویی و نمایش خانگی در ذیل یک معاونت مشخص در سازمان امور سینمایی صادر خواهد شد.

رجبی فروتن تاکید کرد: امور مربوط به موسسات ویدیو رسانه و شرکت های توزیع فیلم های سینمایی در شبکه نمایش خانگی نیز ذیل یکی دیگر از معاونت های سازمان امور سینمایی تعریف خواهد شد.

مدیر کل دفتر همکاری های سمعی و بصری و نمایش خانگی وزارت ارشاد ادامه داد: برخلاف شرایط کنونی که همه امور مربوط به شبکه نمایش خانگی در یک مدیریت قرار دارد، پس از تشکیل سازمان امور سینمایی این شرایط دیگر وجود نخواهد داشت.

وی گفت: مدیران سینمایی تاکید کرده اند تا ۱۰ روز دیگر شاهد این تغییرات خواهیم بود و پست های معاونت در بخش های مختلف با تایید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین خواهد شد.

رجبی فروتن افزود: مدیران کنونی از جایگاه خود در سازمان امور سینمایی خبر ندارند و ممکن است هریک از مدیران کنونی در این سازمان جایگاه قبلی خود را نداشته باشند

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید