روزانه های سینمایی
عذرخواهی پارسیان مشهد از مخاطبان

عذرخواهی پارسیان مشهد از مخاطبان

مدیر عامل موسسه پارسیان مشهد در پی اعلام این مطلب که انیمیشن تام و جری منتشره از سوی آن شرکت در سال گذشته، عیناً همان عنوانی بوده است که سالهای قبل از سوی موسسه تصویر دنیای هنر عرضه شده بود، ضمن پوزش از خریداران توضیحات زیر را ارسال داشته است.:

با سلام ، در خصوص عنوان تام و جری توزیع شده توسط موسسه محترم تصویر دنیای هنر باطلاع میرسانم عنوان فوق در سال ۸۷ پروانه نمایش دو ساله برای پخش VCDبه نام تام و جری دریافت داشته بود که چندین نوبت از سال ۸۷ به بعد در بازار توزیع  شده بود.

این شرکت(پارسیان مشهد) در سال ۹۰ برای تولید نسخه DVD همان عنوان، پروانه نمایش دریافت کرد و آن را به نام تام و جری و سه دزد دریایی با دوبله و ویرایش جدید، توسط شرکت پخش بازی رایانه توزیع نمود.

بنابراین با توجه به اینکه نسخه DVD اثر برای اولین مرتبه پخش می شد، عنوان پخش اول بر جلد محصول قید گردید. صادقانه اذعان می کنم که با توجه به مشکل پیش آمده می بایست از عبارت جدیدی برای عناوینی که قبلا به صورت VCD توزیع شده اند و حالا به صورت DVD به بازار عرضه می شوند، استفاده کرد .

در پایان ضمن عذر خواهی از زیان احتمالی پیش آمده ، این شرکت آماده تعویض عنوان فوق با سایر عناوین شرکت می باشد.   کد ۴۷۸ 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  •  عنوان آهنگران جنگجو در سال ۸۷ پروانه نمایش دو ساله داشته که در همان سال نیز توزیع گردبده بود . شرکت فروشنده امتیاز فیلم  احتمالا پس از سپری شدن قرارداد ، مجددا آن را به شرکت فانوس خیال واگذار کرده است

  • درست متوجه نشدم یعنى شما اعلام میکنى آگاهانه عنوان مذکور را در فرمت dvd درخواست نموده اى و همکاران اداره کل با وجود اینکه میدانستند این عنوان قبلا توسط tdh توزیع شده با درخواست شما موافقت نمودند؟

  • جواد جان سلام، خیرچندین ماه پس از دریافت پروانه نمایش و زمان توزیع مجدد عنوان توسط  tdh  متوجه تشابه عنوان شدیم و ترجیح دادیم به صورت  dvd عرضه شود.      

  • علیکم السلام،مرا ببخشید باز هم متوجه نشدم
    موضوع اصلى دریافت پروانه نمایش تایید محتوى میباشد و درج فرمت در ان بر اساس توافقات مندرج در قرارداد ارائه شده به اداره کل و حسب تقاضاى موسسه درج میگردد
    در حالیکه عناوین میجر قراردادى ندارد و عنوان مذکور جزو معدود عناوینى بوده که حمایتى به tdh تخصیص یافته و شما میفرمایید تشخیص داده اید اعطاى vcd ان براى tdh کفایت میکند وdvd انرا مال خود کرده اید ،در حالیکه ما گمان میکردیم سهوأ بوده است

  • تعارض عناوین در شبکه امر جدیدی نبوده ولی در سالهای اخیر به حداقل رسیده است همانگونه که انیمیشن چراغ جادوی گمشده که متعلق به این شرکت بود و علیرغم صحبت تلفنی و اعلام به شما ، متاسفانه همان عنوان را پس ار توریع پارسیان، شما نیز با فرمت یکسان توریع نمودید. جناب معماری اگر قبول زحمت بفرماهید و پروانه نمایش صادره در سال ۸۷ را دقیق تر ملاحظه نمایید، قید کلمه VCD را خواهید دید.                          

  • ممنونم از شما جوابم را دریافت نمودنم ،
    اقاى فروتن از مرقومه اقاى قند هارى مشخص است که بر عمدى بودن تصمیم خود اسرار دارد ممکن است بفرمایید نظر اداره کل در این مورد چیست ؟وایا درهنگام صدور پروانه نمایش استدلال اقاى قندهارى را در خصوصvcdوdvd شنیده وتأیید نموده اند ؟

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید