روزانه های سینمایی
همه اتفاقاتی که در آیین افتتاحیه جشنواره رخ می دهد

همه اتفاقاتی که در آیین افتتاحیه جشنواره رخ می دهد

عصر روز یکشنبه تالار ایوان شمس در تهران مراسم ویژه ای را به خود خواهد دید. بعد از حذف بخش سینما ویدیو در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر، برای تولیدات ویدیویی جشنواره مستقلی طراحی شد و در اولین دوره آن تولیدات ایرانی و خارجی با یکدیکر به رقابت خواهند پرداخت.

به موجب این گزارش؛ بر اساس شنیده ها وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایین افتتاحیه جشنواره حضور داشته و به ایراد صحبت خواهد پرداخت. رییس سازمان سینمایی کشور به دلیل ماموریت خارج از کشور در اختتامیه جشنواره شرکت خواهد داشت.

این گزارش می افزاید در جدول برنامه های روز نخست تقدیر و نکوداشتی از امیر هوشنگ زند و سرکار خانم زهره شکوفنده به عمل آمده و فیلم کوتاهی از این دو هنرمند به نمایش گذاشته می شود. در ادامه بهترین موسسه در سال ۹۰ و موسسه برتر در دهه ۸۰ معرفی شده و نمونه آثار برتر عرضه شده از حیث فنی، در شبکه طی سال های ۸۹ و ۹۰ معرف می گردد و به موسسات ناشر آنها هدایایی اعطا می گردد.

همچنین بر اساس این گزارش؛ در آیین افتتاحیه جشنواره، از ابتکارات یک موسسه ویدیو رسانه به پاس مجموعه کارهایش در سال ۸۹ تقدیر ویژه صورت می گیرد و به پاس خدمات موسسات و شرکت های برتر در زمینه پخش و تکثیر صنعتی لوح تقدیر به آنان داده می شود.

کارگردانی این مراسم بر عهده مجید برزگر است و کلیپ های جشنواره را محمد حمیدی مقدم ساخته است.کد ۴۶۷

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام و عرض تبریک به برگذار کنندگان جشن ویدئویى
    با توجه به هزینه هاى سنگین برگذارى جشن در این روزها وظیفه خودم دانستم نیامدنم را به اطلاع برسانم تا فرصت
    دعوت از دیگران را از دست ندهند
    اگر هم سوال کردن چرا بفرمایید بچه کنکورى دارد ، نمیخواهم بفهمند چون در مراسم سوگوارى tdh شرکت
    نکرده اند گله اى دارم  

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید